Головне управління ДПС у Кіровоградській області шукає у свою команду головного державного інспектора відділу трансфертного ціноутворення
Що ми пропонуємо?
-колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
-стабільні та прозорі умови оплати праці;
-професійний розвиток та навчання;
-офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу (вул. Велика Перспективна,55), комфортні умови роботи.
Завдання, які очікують на головного державного інспктора:
податковий контроль за трансфертним ціноутворенням;
податковий контроль за контрольованими іноземними компаніями;
проведення документальних перевірок;
участь у процесах обміну інформацією з компетентними органами іноземних держав за запитом з питань, віднесених до компетенції структурного підрозділу.
Ви нам підходите, якщо:
комунікативні та ініціативні;
можете працювати самостійно та в команді;
уважні до деталей;
маєте навички ділового листування та роботи з великими обсягами інформації.
Обов’язкові вимоги:
громадянство України;
вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, за фахом фінансово – економічного спрямування;
Умови оплати праці:
посадовий оклад – 16400 грн.;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
Умови відбору та призначення на посаду:
Для державних службовців – в порядку переведення (на умовах рівнозначності посади);
Для інших претендентів - призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadrigudps@gmail.com
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за тел. (0522) 36-69-12 (Наталія Щукіна).