За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-липня 2024 року до сервісу ДПС «Пульс» надійшло 27 звернень: 12 звернень (44,5 відс.) щодо роботи органів ДПС; 4 звернення (14,8 відс.) стосовно контрольно - перевірочної роботи; по 3 звернення (11,1 відс.) щодо реєстрації податкових накладних та звітності; приведення ІКПП у відповідність; по 1 зверненню (3,7 відс.) стосовно переходу на спрощену систему оподаткування, прийняття уточнюючої декларації платника єдиного податку, не отримання податкової знижки, не виконання рішення суду та звільнення від сплати єдиного податку.
Питання, порушені заявниками, органами ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна за номером телефону 0800-501-007.
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua
Головне управління ДПС у Кіровоградській області