За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-лютого 2024 року до сервісу ДПС «Пульс» надійшло 11 звернень: по 4 звернення (36,4 відс.) стосовно контрольно-перевірочної роботи та щодо роботи органів ДПС; 2 звернення (18,2 відс.) стосовно приведення ІКПП у відповідність; 1 звернення (9,0 відс.) стосовно реєстрації податкових накладних.
Питання, порушені заявниками, органами ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна за номером телефону 0800-501-007.
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua
Головне управління ДПС у Кіровоградській області