Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі: kr.official@tax.gov.ua,kr.zvernennya@tax.gov.ua.
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Так, у 2023 році до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 273 письмових звернень громадян, що на 73 звернення більше, ніж за відповідний період 2022 року (200), з них: 273 заяви (100 відс.).
Із 273 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 149 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 47 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 76 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 256 звернень виконано в термін та 17 звернень знаходяться на виконанні.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (85,7 відс.), у т.ч. контрольно-перевірочна робота (31,2 відс.), місцеві податки (15,6 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (15,1 відс.)
У січні – грудні 2023 року здійснено 1 особистий прийом, на якому були присутні 2 громадянина.
Питання, що порушують громадяни в зверненні стосувались відшкодування ПДВ.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області