Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі: kr.official@tax.gov.ua, kr.zvernennya@tax.gov.ua.
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Так, у січні-листопаді 2023 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 225 індивідуальних та 8 колективних письмових звернень від 285 громадян, що на 47 звернень більше, ніж за січень-листопад 2022 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв.
Із 233 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 125 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 40 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 67 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 223 звернення виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (85,8%), у т.ч.: контрольно-перевірочної роботи (34,5%), інформування про ухилення від сплати податків (16,8%), місцевих податків (12,9%).
У січні - листопаді 2023 року здійснено 1 особистий прийом, на якому були присутні 2 громадянина.
Питання, що порушують громадяни в зверненні стосувались відшкодування ПДВ.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області