Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакт-центр ДПС: у фокусі – надання максимальної кількості послуг для платників

, опубліковано 12 жовтня 2023 о 16:25

Модернізований Контакт-центр ДПС продовжує збільшувати кількість послуг у зручних для платників форматах. 

Так, зросла загальна кількість опрацьованих Контакт-центром ДПС дзвінків платників: 

- у червні 2023 року опрацьовано 428,4 тис. звернень (червень 2022 року – 364,3 тис.); 

- у липні 2023 року – 502 тис. звернень (липень 2022 року – 438,1 тис.); 

- у серпні 2023 року – 575,6 тис. звернень (серпень 2022 року – 506,3 тис.). 

Середній час очікування дзвінка: 

- червень 2023 року – 97 с. (108 с. – у червні 2022 року); 

- липень 2023 року – 85 с. (105 с. – у липні 2022 року); 

- серпень 2023 року – 64 с. (108 с. – у серпні 2022 року). 

За допомогою системних удосконалень доступність сервісу покращено з 27 % до 50 %. 

Час маршрутизації скорочено на 50 %: від 2 годин 20 хвилин до 1 години 4 хвилин. 

ДПС за підтримки EU4PFM продовжує працювати над покращеннями та забезпеченням якісного обслуговування громадян. 

Дякуємо за вашу довіру та співпрацю! Разом ми досягнемо більшого!