Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні-серпні 2023 року податківці Кіровоградської області отримали 180 письмових звернення від громадян

опубліковано 07 вересня 2023 о 08:43

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. 

На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Головне управління ДПС у Кіровоградській області (далі – ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі: kr.official@tax.gov.ua,kr.zvernennya@tax.gov.ua.

Статтею 5 Закон України «Про звернення громадян» визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Так, у січні – серпні 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 180 письмових звернень громадян, що на 38 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв. 

Із 180 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 119 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 17 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 43 звернення від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 168 звернень виконано в термін та 12 звернень знаходяться на виконанні.

Всього протягом січня-серпня 2023 року звернулося 201 громадян. 

 За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (99,4%), у т.ч.: місцевих податків (16,7%), інформування про ухилення від сплати податків (23,9%), контрольно-перевірочної роботи (28,9%), праці і заробітної плати (0,5%).

Головне управління ДПС у Кіровоградській області