Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні-липні 2023 року податківці Кіровоградської області отримали 143 письмових звернення від громадян

опубліковано 07 серпня 2023 о 09:04

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. 

На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Головне управління ДПС у Кіровоградській області (далі – ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. 

ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі: kr.official@tax.gov.ua, kr.zvernennya@tax.gov.ua. 

Статтею 5 Закон України «Про звернення громадян» визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Електронне звернення, надіслане без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Так, у січні-липні 2023 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 143 письмових звернення громадян, що на 15 звернень більше, ніж за січень-липень 2022 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв. 

Із 143 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 99 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 14 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 30 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 133 звернення виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.

Всього протягом січня-липня 2023 року звернулося 164 громадянина. 

 За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (99,3%), у т.ч.: місцевих податків (17,6%), інформування про ухилення від сплати податків (21,1%), контрольно-перевірочної роботи (30,3%), праці і заробітної плати (0,7%).

Головне управління ДПС у Кіровоградській області