За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-березня 2023 року до сервісу ДПС «Пульс» надійшло 8 звернень: 3 звернення стосовно контрольно-перевірочної роботи, 2 звернення щодо роботи ДПС, по 1 зверненню стосовно подання декларації про майновий стан, видачі ліцензії на право зберігання пального та надсилання рішення про врахування таблиці даних.
Питання, порушені заявниками, органами ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна за номером телефону 0800-501-007.
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua
Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ, що надходять електронною поштою.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області