Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо звернень від державної установи «Урядовий контактний центр»

опубліковано 14 лютого 2023 о 08:44

Урядова «гаряча лінія» – механізм комунікації Уряду з громадянами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, що порушуються у зверненнях громадян.

Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів електронних комунікацій і передаються відповідно до компетенції органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державним колегіальним органам для розгляду порушених у них питань та надання відповідей заявникам.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово.

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном,

номер телефону урядової «гарячої лінії»:

+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державних колегіальних органів через вебсайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

На базі Урядового контактного центру  працюють спеціалізовані «гарячі лінії»:

1539 – із соціальних питань

1547 – з питань протидії торгівлі людьми та домашнього насильству

Режим роботи: понеділок - четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 до 16:45. Субота, неділя, святкові дні – вихідні).

Так, у січні 2023 року через Єдину електронну базу даних звернень від державної установи «Урядовий контактний центр» до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 3 звернення.

За результатами розгляду, по 2 зверненням надані відповідні роз’яснення, 1 звернення знаходиться на опрацюванні. 

 

Головне управління ДПС у Кіровоградській області