За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-листопада 2022 року до сервісу „Пульс” надійшло 3 звернень, з яких по 1 зверненню (2,7%) щодо контрольно-перевірочної роботи, плати за землю, обліку платників податків та списання податкового боргу; по 3 звернення (8,1%) щодо сплати єдиного внеску та виконання рішення суду; по 5 звернень (13,5%) щодо реєстрації платником єдиного податку, системи адміністрування ПДВ; 6 звернень (16,2%) стосовно реєстрації податкових накладних та 11 звернень (29,8%) стосовно роботи ДПС.
Питання, порушені заявниками, органами ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області