Протягом січня-жовтня 2022 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 171 письмове звернення громадян, що на 260 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (109 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (20 звернень), через органи влади (9 звернень) та від інших органів, установ, організацій (33 звернення).
Із загальної кількості 167 звернень виконано в термін та 4 звернення знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-жовтня цього року звернулося 196 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (87,8%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (22,8%), контрольно-перевірочна робота (21,1%), реєстрація та облік платників податків (9,9%), праця і заробітна плата (11,7%), місцевих податків (6,5%), єдиного соціального внеску (3,1%).