Протягом січня-квітня 2022 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 76 письмових звернень громадян, що на 109 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року, з яких усі 76 заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (53 звернення), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (9 звернень) та від інших органів, установ, організацій (14 звернень).
Із загальної кількості 66 звернень виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-квітня цього року звернулося 79 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (90,8%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (30,3%), реєстрація та облік платників податків (14,5%), місцевих податків (11,9%), єдиного соціального внеску (5,3%), праця і заробітна плата (9,2%).
ГУ ДПС у Кіровоградській області