У 2021 році до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 534 письмових звернень громадян, що на 142 звернення більше, ніж за відповідний період 2020 року (392), з них: 534 заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою - 335 звернень (безпосередньо від громадян), 112 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 16 звернень через органи влади та 71 звернення від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 520 звернень виконано в термін та 14 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом року звернулося 618 громадян.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (81,5 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (15,7 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12 відс.), місцеві податки (14,6 відс.), єдиний соціальний внесок (5,6 відс.), праця і заробітна плата (18,6 відс.).
Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.
Враховуючи епідемічну ситуацію на території Кіровоградської області, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 та мінімізації інфікування платників податків на час дії карантину на всій території України, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами і доповненнями), від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2” (зі змінами) проведення особистого прийому громадян в Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області призупинено.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області