Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За січень-липень 2021 року податківці Кіровоградської області отримали 270 письмових звернень від громадян

, опубліковано 05 серпня 2021 о 13:04

Протягом січня-липня 2021 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 270 письмових звернень громадян, що на 13 звернень більше, ніж за відповідний період 2020 року, з яких усі 270 заяви.

Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (149 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (63 звернення), через органи влади (12 звернень) та від інших органів, установ, організацій (46 звернень).

Із загальної кількості 264 звернень виконано в термін та 6 звернень знаходяться на виконанні.

Всього протягом січня-липня цього року звернулося 319 громадян.

За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (68,1%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (18,1%), контрольно-перевірочної роботи (14,8%), місцевих податків (17,8%) та єдиного соціального внеску – 10 відсотків.

Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.

Враховуючи епідемічну ситуацію на території Кіровоградської області, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 та мінімізації інфікування платників податків на час дії карантину на всій території України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 „Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”, статті 11 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб”, протоколу наради Державної податкової служби України від 13.03.2020 №2-пк, проведення особистого прийому громадян в Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області призупинено.