За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня – червня 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 26 звернень, з яких по 1 зверненню (3,9%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності, реєстрації податкових накладних; по 2 звернення (7,7%) щодо зняття з обліку ФОП, не виконання рішення суду; 3 звернення (11,4%) щодо роботи органів ДПС та 14 звернень (53,7%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.