Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З початку 2021 року податківці Кіровоградської області отримали понад 50 письмових звернень від громадян

, опубліковано 08 лютого 2021 о 08:04

У січні 2021 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 51 письмове звернення громадян, що на 9 звернень менше, ніж за аналогічний період 2020 року. При цьому, усі вони - заяви.

Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (28 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (7 звернень), через органи влади (3 звернення) та від інших органів, установ, організацій (13 звернень).

Із загальної кількості 41 звернення виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.

Всього у січні цього року звернулося 60 громадян.

За змістом переважна кількість звернень стосувалась податкової політики (41,2%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (19,6%), єдиного соціального внеску (13,7%), контрольно-перевірочної роботи (12,8%), а також місцевих податків - 9,8 відсотка.

Щодо особистих прийомів, то слід зазначити наступне. Враховуючи епідемічну ситуацію на території Кіровоградської області, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хворобиCOVID-19 та мінімізації інфікування платників податків на час дії карантину на всій території України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 „Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”, статті 11 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб”, протоколу наради Державної податкової служби України від 13.03.2020 №2-пк, проведення особистого прийому громадян в Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області призупинено.