Начальником Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Оленою Загородньою було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Порядок подання заяви про бажання отрмувати документи через Електронний кабінет».
Електронний кабінет ДПС забезпечує платникам податків зручний доступ до функцій створення та подання звітності, включаючи заяви про бажання або відмову отримувати документи через систему. Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:
1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
2. Обрати режим «Введення звітності»
У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.
Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F / J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F / J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет).
Поля регіон та район заповнюються автоматично.
3. Заповнити форму документа
У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.
Після успішного заповнення Зберегти заяву.
4. Підписати та відправити документ до контролюючого органу
Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису та відправити підписану заяву.
Через певний час користувач отримує: Відповідь №1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь №2 (Квитанція №2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).
Отриману Квитанцію №2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхіді / вихідні документи».
Платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.
Як подати заяву про відмову від отримання через Е-кабінет?
Для цього подається форма F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.