Фахівці Олександрійської державної податкової інспекції на постійній основі надають консультації платникам податків із найрізноманітніших питань: від подання декларацій і застосування пільг — до реєстрації ФОП, волонтерів чи благодійної діяльності. У разі необхідності вам допоможуть правильно подати декларацію, отримати роз’яснення щодо пільг, якщо плануєте зареєструвати ФОП чи іншу діяльність, для оформлення довідок або внесення змін до облікових даних та щоб уникнути помилок, штрафів чи донарахувань.
Зокрема, податківці звертають увагу платників, що податкові декларації, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
календарному року, – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб – до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розд. IV ПКУ.
Разом з тим, фахівці рекомендують користуватися електронними сервісами від Державної податкової служби, подавати звітність через "Електронний кабінет платника" або через мобільний додаток "Моя податкова".
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.
Серед переваг здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:
отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет ( інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Порядок подання Заяви:
увійти до приватної частини Електронного кабінету ;
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листуванняз КО»;
натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту , на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
підписати КЕП та надіслати.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.
Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.