Щодня працівники Новоархангельського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області надають адміністративні послуги платникам податків, консультують громадян щодо змін у податковому законодавстві , а також надають практичну допомогу у використанні електронних сервісів від ДПС тощо.
Головний державний інспектор Новоархангельського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області Наталія Голуб, провела черговий тренінг для громадян щодо можливостей електронних сервісів від ДПС.
Фахівець Новоархангельського ЦОП інформувала присутніх про те, що отримати низку адміністративних послуг платники можуть за допомогою сучасного сервісу від ДПС – Електронного кабінету ( http://cabinet.tax.gov.ua).
Сервіси для фізичних осіб об’єднані в окремому меню – ЕК для громадян, який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС із відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання податкової декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- подання облікової картки фізичної особи – платника податків для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ф. № 1ДР);
- подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ф. № 5ДР);
- листування з органами ДПС;
- сплати податків, зборів, платежів через режим «Стан розрахунків з бюджетом».
Якщо при створенні та поданні електронних документів виникає помилка «Невірний регіон», рекомендуємо перевірити дані про ДПІ. Для цього необхідно зайти у розділ «Налаштування» та обрати з довідника код контролюючого органу, до якого направляються документи.
Також показала на практиці, як завантажити на мобільний телефон та використовувати застосунок для мобільних пристроїв «Моя податкова»:
Розділ «Мої дані» містить інформацію про стан розрахунків з бюджетом та податковий борг.
У додатку можна отримати повідомлення про:
- наявність податкового боргу;
- узгоджене податкове зобов’язання.
Тож, через даний застосунок можна сплатити податкове зобов’язання за допомогою будь-якої із запропонованих платіжних систем та/або методу оплати.
Проінформувала платників , про Чат-бот InfoTAX
InfoTAX у месенджері Viber надає можливість:
- отримання повідомлень про наявний податковий борг;
- доступу до стану розрахунків з бюджетом;
- доступу до іншої актуальної податкової інформації.
Меню чат-боту InfoTAX дозволяє обрати потрібну опцію.
Інтеграція з Порталом «Дія».
Надає можливість доступу до стану розрахунків з бюджетом, у тому числі до інформації про податковий борг (для ФОП).
Новоархангельський сектор обслуговування плдатників Голованівської ДПІ