В приміщенні Гайворонського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області 08.04.2025 року в.о. завідувача сектору Оксаною Карпенко було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронний кабінет платника».
Питання, які задавалися платниками під час сеансу:
1. Добрий день ! Як громадянин може отримати довідку про одержані доходи через Електронний кабінет?
Відповідь. Доброго дня! За допомогою Електронного кабінету можна направити запит щодо отримання відомостей з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) ПДФО та ВЗ Для цього Вам необхідно зайти у розділ «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету можна: - переглянути відповідь без збереження; - завантажити відповідь у форматі PDF – інформаційна довідка, або завантажити відповідь, засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС, у вигляді пакету, який містить: відповідь на запит у електронному вигляді (форма F14191) у форматі PDF та файл формату .p7s, який містить кваліфіковану електронну печатку ДПС. Перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів здійснюється за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua.
2. Добрий день. Який термін подання декларації про майновий стан і доходи для одержання податкової знижки за навчання?
Відповідь. Доброго дня! Для реалізації платниками податків права на податкову знижку строк подання Декларації не обмежується 1 травня. Аби реалізувати платниками податків право на податкову знижку, Декларація може бути подана в будь-який період до кінця податкового року, що настає за звітним (за 2024 рік до 31 грудня 2025 року).
3. Добрий день. Які документи потрібно подати, щоб скористуватися податковою знижкою за навчання?
Відповідь. Доброго дня! Для оформлення податкової знижки на навчання потрібні такі документи:
декларація про майновий стан і доходи;
копія паспорта особи, яка подає декларацію;
копія реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, яка подає декларацію;
копія паспорта/ свідоцтва про народження здобувача освіти;
довідка із закладу освіти про період навчання, кількість навчальних місяців, в звітному році та суми сплачених коштів за вказаний період;
копії квитанцій або платіжних доручень сплачених за навчання в звітному періоді;
довідка про заробітну плату за звітний період, з обов’язковим включенням сум податків, які утримуються із заробітної плати та суми пільги;
копія документа із зазначенням реквізитів для перерахування коштів;
копія договору про навчання у відповідному закладі освіти.
4. Добрий день. Як подати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді ?
Відповідь. Доброго дня! Перейдіть за посиланням Електронний кабінет платника (tax.gov.ua) та оберіть спосіб, за яким Ви увійдете в свій Кабінет або завантажте мобільний застосунок «Моя податкова». Алгоритм дій щодо подання зазначеної декларації такий: - оберіть подати декларацію про майновий стан і доходи; - вкажіть суму витрат відповідного виду; - зазначте реквізити банківського рахунку; - прикріпіть документи в електронному вигляді( додатки можуть бути подані як у pdf форматі або фото) - зберігайте, підписуйте і відправляйте.
5. Добрий день! Де знайти Рахунки для сплати податків ?
Відповідь. Доброго дня! Інформація про актуальні реквізити рахунків для сплати податкових платежів та єдиного внеску розміщена в електронному кабінеті платників у рубриці «Рахунки для сплати платежів»
6. Добрий день! Як через Електронний кабінет скористатися правом на податкову знижку
Відповідь. Доброго дня! Ви можете скористатися правом на податкову знижку за наслідками 2024 року до завершення 2025 року. Для цього необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи на отримання податкової знижки. Електронний кабінет забезпечує таку можливість у декілька кроків. Насамперед увійдіть до Електронного кабінету за покликанням https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС. Перевірте, чи вірно вказані адреси Вашої реєстрації та фактичного проживання. Якщо дані застарілі, подайте заяву на внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою 5ДР. Зайдіть до меню «ЕК для громадян». Оберіть вкладку «Податкова декларація» та натисніть «Створити». В анкеті, що з’явиться на екрані, визначте необхідну категорію, а саме: «особа, яка заявляє право на податкову знижку». Заповніть декларацію та додатки до неї. Додайте до декларації додатки довільного формату. Для цього у розділі VIII натисніть «+», заповніть відповідні графи та у графу «Найменування файлу документа» підтягніть файл у форматі pdf. Зверніть увагу, що кожен документ не повинен перевищувати 5 Мб. Перевірте заповнену декларацію та, якщо все вірно, натисніть «Зберегти». Підпишіть документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Направте до контролюючого органу. Перевірте отримані повідомлення: Відповідь № 1 (Повідомлення про отримання документу) та Відповідь № 2 Фінальна (Повідомлення про результати обробки декларації).