Відвідувачам Олександрійської державної податкової інспекції, які звертаються за допомогою з різних питань, надають практичну допомогу в Центрі обслуговування платників.
Усім, хто прагне бути в курсі податкових справ 24/7 та оцінити переваги дистанційної взаємодії, податківці допомагають налаштувати мобільний застосунок «Моя податкова». Серед очевидних переваг цього нового сервісу – можливість дізнаватися про нараховані та сплачені податки, наявну заборгованість у будь-який зручний час, а також сплата податків онлайн.
У період, коли власники майна отримують податкові повідомлення-рішення про нараховані податки, особливо актуальним є інформування громадян щодо можливостей електронних сервісів ДПС.
В Олександрійській ДПІ наголошують: навички дистанційного спілкування з податковою службою – корисні кожному платнику податків. Отримання інформації без візиту до податкової інспекції, звірка даних, звітування та сплата податків за допомогою персонального гаджета економлять час. Фізичними особам – підприємцям задля ефективної комунікації з ДПС важливо оновити дані у державних реєстраторів щодо номеру телефону, адреси та електронної пошти, аби податківці могли своєчасно інформувати з актуальних питань виконання податкових зобов’язань.
Олександрійська ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області