Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Гайворонському секторі обслуговування платників проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронний кабінет платника»

опубліковано 21 липня 2025 о 13:11

В приміщенні Гайворонського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області 21.07.2025 року завідувачем Гайворонського сектору обслуговування платників Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Євгенієм Сахно було проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему: « «Електронний кабінет платника».

 Наводимо кілька актуальних питань та відповідей на них, якими цікавились платники найчастіше:

1.Добрий день ! Як громадянин може отримати довідку про одержані доходи через Електронний кабінет ?

 Відповідь.  Доброго дня!  За допомогою Електронного кабінету можна направити запит щодо отримання відомостей з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) ПДФО та ВЗ Для цього Вам необхідно зайти у розділ «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету можна: - переглянути відповідь без збереження; - завантажити відповідь у форматі PDF – інформаційна довідка, або завантажити відповідь, засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС, у вигляді пакету, який містить: відповідь на запит у електронному вигляді (форма F14191) у форматі PDF та файл формату .p7s, який містить кваліфіковану електронну печатку ДПС. Перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів здійснюється за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua. 
2. Добрий день. Як отримати Витяг з реєстру платників ПДВ та чи можна замовити в електронній формі ?

Відповідь. Доброго дня! В оновленій формі запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ (ідентифікатор форми J/F1301705) можна зазначити новий спосіб отримання витягу – в електронній формі. Витяг в електронній формі надсилається в Електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ. Для цього у запиті платник ПДВ має обрати відповідний спосіб отримання витягу. Нагадуємо, що за запитом в електронній формі (ідентифікатор форми J/F1300406) платники ПДВ можуть отримати в електронній формі довідку з реєстру платників ПДВ з відомостями про своїх контрагентів. Також дані з реєстру платників ПДВ, у тому числі інформацію про анулювання реєстрації платників ПДВ, ДПС оприлюднює в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers).

3. Добрий день. Можна лі через Електронний кабінет платника  отримати професійну податкову консультацію?

Відповідь. Доброго дня!  Фахівці податкової служби надають консультації платникам податків із найрізноманітніших питань: від подання декларацій і застосування пільг — до реєстрації ФОП, волонтерів чи благодійної діяльності. У разі необхідності вам допоможуть правильно подати декларацію, отримати роз’яснення щодо пільг, якщо плануєте зареєструвати ФОП чи іншу діяльність, для оформлення довідок або внесення змін до облікових даних та щоб уникнути помилок, штрафів чи донарахувань.

Податкова надає безкоштовно: • письмові та усні консультації; • допомогу в заповненні форм і заяв; • інформування про зміни в законодавстві; • підтримку через Електронний кабінет платника; • відповіді на запити через Контакт-центр ДПС.

Для того щоб звернутись за консультацією необхідно обрати зручний для вас формат:

на офіційному вебпорталі: kyivobl.tax.gov.ua/kontakti — знайдете актуальні телефони та email для зв’язку з фахівцями;
- спілкуватись через Електронний кабінет платника;

- завітати особисто до Центру обслуговування платників;

- написати на електронну скриньку Комунікаційної платформи: kr.ikc@tax.gov.ua;
- звернутись через Контакт-центр ДПС: 0800-501-007 (безкоштовно)

Які переваги звернення до податкової служби?

• ви отримаєте офіційну позицію контролюючого органу, що важливо при перевірках;
• уникнете порушень через неправильне тлумачення закону;
• зекономите час і отримаєте надійну, перевірену інформацію.

Консультація в податковій — це ваш інструмент податкової безпеки та впевненості. Звертайтеся до фахівців — і працюйте спокійно.

4.Добрий день. Як подати заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет?
Відповідь. Доброго дня! Сучасні електронні сервіси ДПС України забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, зокрема, листування з контролюючими органами можна здійснювати в електронному форматі через Електронний кабінет. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет. Подати заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет стало простіше. Для подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет: - У меню “Налаштування” оберіть вкладку “Бажання листування з КО”;

- Натисніть “Бажаю отримувати документи” та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет; -  Підпишіть КЕП та надішліть. Переваги отримання документів через Електронний кабінет: - Жодного паперу;

- Мінімум дій - максимум зручностей; - Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет; - Постійний доступ до листування в Електронному кабінеті. Обирайте сучасний електронний формат -  економте час та ресурси!

5.Добрий день! Як мені отримати інформацію про свій податковий борг в Електронному кабінеті? 

Відповідь. Доброго дня!  Щоб отримати інформацію про податкові зобов’язання перед бюджетом, необхідно увійти в приватну частину Електронного кабінету після онлайн-ідентифікації. Потім обрати режим «Стан розрахунків з бюджетом». Обрати рік, контролюючий орган (по всім органам ДПС або конкретному органу ДПС). Вам буде доступна зведена інформація по кожному виду платежу станом на момент звернення. Звертаю увагу, що режим «Стан розрахунків з бюджетом» надає громадянам можливість: - доступу до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів; - доступу до інформації по кожному виду податку (платежу) про нарахування за податковими зобов’язаннями, сплату та повернення з бюджету, пеню, залишок несплаченої пені, податковий борг або надміру сплачені суми та суми, які будуть нараховані в наступних звітних періодах; - сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись однією з платіжних систем.

На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані роз’яснення в межах чинного законодавства.