Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІ

опубліковано 22 травня 2025 о 08:33

«Безбар’єрність – це значно більше, ніж формальний пандус біля вхідних дверей. Водночас це питання виживання та якості життя»

Олена Зеленська, 

Перша леді України

Сьогодення потребує від податківців законодавчо обґрунтованих гнучких підходів в обслуговуванні платників податків.

Максимально коректне та комфортне фізично і психологічно спілкування з відвідувачами Центрів обслуговування платників Олександрійської ДПІ у містах Олександрія, Світловодськ та селищі Петровому дозволяє знизити ризики соціальної напруги серед платників та забезпечити безбар’єрність надання послуг.

21 травня у рамках Тижня безбар’єрності в Україні Олександрійською ДПІ проведено зустріч з відвідувачами Центру обслуговування платників щодо доступності отримання адміністративних та консультаційних послуг. 

Безбар’єрність ЦОП Олександрійської ДПІ – це:

запровадження щотижневої роботи мобільного Центру обслуговування платників Олександрійської ДПІ у селищі Онуфріївка за сприяння керівництва територіальної громади (щоп’ятниці з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.).

Результат: збільшення надходжень до бюджету територіальної громади; можливість для мешканців громади отримати податкові послуги без виїзду до м. Олександрія;

обслуговування маломобільних відвідувачів ЦОП та осіб з інвалідністю за викликом спеціаліста (щоденно).

Результат: найбільш запитувані адміністративні послуги (отримання картки платника податку; отримання відомостей про джерела/суми нарахованого доходу; звірка по майнових податках, надання консультацій) платники отримують у зручних умовах, без додаткових фізичних навантажень;

просвітницька робота працівників ЦОП з людьми старшого віку за сприяння Олександрійської міської централізованої бібліотечної системи у рамках проєкту «Цифрова освіта».

Результат: інформаційна та цифрова безбар’єрність; підвищення обізнаності людей старшого віку як платників податків; долучення їх до Електронного кабінету платника та мобільного застосунку «Моя податкова»; навчання можливості отримання дистанційних податкових послуг без відвідування ДПІ.

Поважне та привітне ставлення до платника – важлива частина безбар’єрного світу. Особлива увага – людям, що постраждали внаслідок російсько-української війни, внутрішньо переміщеним особам.

Цьогоріч Центрами обслуговування платників Олександрійської ДПІ на запити внутрішньо переміщених осіб надано:

- 45 адміністративних послуг «Надання витягу з реєстру платників єдиного податку»;

- 348 адміністративних послуг «Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків»;

- 43 адміністративні послуги «Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору;

- 4502 консультаційні послуги.

Працівники ЦОП Олександрійської ДПІ доступні і завжди на зв’язку: 0970535384.

Олександрійська ДПІ 

Головного управління ДПС у Кіровоградській області