У Вільшанській ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Можливості електронних сервісів ДПС».
На запитання платників відповідала головний державний інспектор Вільшанської ДПІ Ірина Нєдєлкова.
Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які були під час сеансу телефонного зв’язку.
Які переваги Електронного кабінету для платника податків?
Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення . Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність,запити на отримання інформації,заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.
Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
- відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді;
- доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних, даних інтегрованих карток, переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків;
- отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
- отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- надіслати запити та отримати інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків,отримати витяги з реєстрів;
- створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування;
- скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Чи можна громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?
Фізичні особи- громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет. Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків,зборів та інших платежів. Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.
Крім того були запитання щодо мобільного за стосунку «Моя податкова».
Як розповіла Ірина Нєдєлкова, на сьогодні доступний мобільний за стосунок «Моя податкова», який можна завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS. «Моя податкова» - це простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем. Тут можна отримати інформацію про адресу реєстрації та фактичне місце проживання; об’єкти оподаткування; обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР); стан розрахунків з бюджетом.
У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачениз доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи9податкова знижка). Також доступні квитанції; відомості з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; листи контролюючого органу.
Частина сервісів за стосунку доступні без ідентифікації; перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ; єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП- ДіяПідпис,SmartID від Приватбанку та інші.
Додзвонювачі отримали фахові відповіді на всі запитання щодо заявленої тематики.