Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Олександрівська ДПІ: проведено практикум для ФОП щодо функціонування електронних сервісів ДПС

опубліковано 19 жовтня 2023 о 10:16

Олександрівською ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота серед платників податків щодо подання звітності, отримання довідок, витягів, надання практичної допомоги щодо реєстрації (скасування) РРО, ПРРО та книг ОРО і РК, отримання іншої необхідної інформації засобами телекомунікаційного зв’язку, зокрема через електронний кабінет, постійно надається практична допомога у користуванні Електронним кабінетом, забезпечується індивідуальний підхід до кожного суб’єкта господарювання.

Так, 17.10.2023 року головним державним інспектором Олександрівської ДПІ Наталією Ільїною проведено практикум для фізичних осіб-підприємців щодо функціонування електронних сервісів ДПС. 

Суб'єктам господарювання надано практичну допомогу швидкого та доступного отримання ЕЦП через додаток Приват – 24 для входу в Електронний кабінет. На прикладі подання пакету документів реєстрації книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки на господарську одиницю платнику роз’яснено які повідомлення та заяви необхідно заповнити та направити до податкового органу, використовуючи електронний сервіс «Електронний кабінет платника». 

Перш за все необхідно створити повідомлення, підписати документ електронним підписом та направити повідомлення про об’єкти оподаткування за формою 20-ОПП. Після успішного отримання квитанції 2, можна переходити до заповнення заяви про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій. Після отримання повідомлення, що КОРО зареєстрована з відповідним номером, необхідно зареєструвати розрахункову книжку до КОРО, заповнивши відповідну заяву. Через електронний кабінет платникам наглядно продемонстровано всі дії по реєстрації КОРО та РК.

Запорукою успішного подання звітності є перевірка правильності та повноти заповнення документу, виправлення помилок у разі необхідності, підписання документу електронним підписом та відправлення документу на сервер ДПС. Крім того, платнику роз’яснено необхідність отримання від податкової другої квитанції, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі надісланого електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).

Сервіс Електронний кабінет платника легко знайти за допомогою пошукових систем, задавши запит «Електронний кабінет ДПС», або перейти за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua. Присутні на практикумі отримали практичну допомогу стосовно подачі пакету документів щодо реєстрації книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки.

 Олександрівська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області