Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Голованівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему «Переваги електронного кабінету»

опубліковано 02 червня 2023 о 14:34

В приміщенні Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області 02.06.2023 року начальником ДПІ Оленою ЗАГОРОДНЬОЮ було проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему «Переваги електронного кабінету».

Питання,які задавалися платниками під час сеансу:

Чи можна подати уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи за допомогою Електронного кабінету?

У разі необхідності виправлення виявлених помилок, що містяться у раніше поданій податковій декларації про майновий стан і доходи у майбутніх податкових періодах платник податку може надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію (з урахуванням строків давності, визначених Податковим кодексом України) за формою чинною на час подання уточнюючої декларації.

Для подання уточнюючої податкової декларації про майновий стан і доходи платник податків може скористатися Електронним кабінетом (https://cabinet.tax.gov.ua).

Після проходження електронної ідентифікації в Електронному кабінеті  платник податку має можливість сформувати, підписати та надіслати до контролюючого органу  уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи використовуючи режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.

Який документ є підтвердженням про прийняття контролюючим органом декларації, поданої через Електронний кабінет?

Друга квитанція є підтвердженням про прийняття контролюючим органом декларації. При цьому, датою та часом прийняття декларації контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Як оформити запит про стан розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами

Запит про стан розрахунків з бюджетами та  державними цільовими фондами платники можуть надіслати  через Електронний кабінет платника. Запит формується у  приватній частині Електронного кабінету з використанням форми «F/J1300203».

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» платник має встановити  період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки».

Обравши запит (F/J1300203) у полях «Регіон» та «Район» слід вибрати відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням у системі встановлено  орган ДПС за місцем основної реєстрації), і натиснути кнопку «Створити».

У формі Запиту автоматично заповнюються:

- найменування;

- прізвище ім’я, по батькові платника податків;

- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

- дата відправлення Запиту до органів ДПС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ  підписується та відправляється до органу ДПС.

Відповідь платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».

Витяг буде сформований за період, указаний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

Для з’ясування питань  користування Електронним кабінетом  платник може звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Як громадянин може отримати довідку про одержані доходи через Електронний кабінет ?

  Громадяни можуть скористатися Е-сервісом «Електронний кабінет» для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, а також підготувати, заповнити та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів декларацію про майновий стан і доходи.

Вхід до Електронного кабінету можна здійснити з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) фізичної особи будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для отримання відомостей про доходи слід в розділі «ЕК для громадян» Електронного кабінету обрати «Запит про суми виплачених доходів» (форма F1301802), заповнити необхідні поля форми, здійснити перевірку, підписати та направити запит.

У рамках Е-сервісу також надано можливість отримати особою інформацію про свої доходи за період, починаючи з І кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (з розбивкою поквартально).

Голованівська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області