Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Новоукраїнській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія»

опубліковано 24 січня 2023 о 10:55

23.01.2023 року начальником Новоукраїнської ДПІ Сергієм Гальченком проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на якому обговорювались питання стосовно функціонування Електронного кабінету.

В ході сеансу зазначено, що Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

• відкрита (загальнодоступна);

• приватна (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних сервісів:

• персоніфікований податковий календар;

• перегляд облікових даних платника;

• подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

• перегляд та друк раніше поданої звітності;

• перегляд вхідних/вихідних документів;

• листування з органами ДПС;

• подання заяв, запитів для отримання інформації;

• інформація про стан розрахунків з бюджетом;

• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних;

• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;

• отримання витягів щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС;

• отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

• інші електронні сервіси та корисна інформація.

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.

Так, платники мають змогу:

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

 

 Новоукраїнська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області