Головне управління ДПС
у Кіровоградській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

У Вільшанській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 23 січня 2023 о 08:28

В приміщені Вільшанської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Подання звітності в електронному вигляді».

На запитання платників відповідала головний державний інспектор Вільшанської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Ірина Нєдєлкова.

Пропонуємо найбільш актуальні запитання та відповіді на них.

Які переваги подання податкової звітності в електронному вигляді?

 Переваги подання податкової звітності в електронному вигляді:

  •  економія часу для платників, адже не потрібно відвідувати податкові органи, що актуально в умовах сьогодення.

  •  вибір часу надання звітності. Якщо звіти в паперовому вигляді подаються тільки протягом робочих годин, то в електронному вигляді їх можна надсилати в зручний для вас час;

  •  оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі;

  •  звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;

  •  програмне забезпечення постійно оновлює свій функціонал, в т.ч. оновлюючи формати подання документів. У разі зміни форм або введенні нових форм податкових декларацій та інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, платник автоматично отримує можливість оновлення версій форматів;

  •  автоматична перевірка звітності;

  •  оперативний контроль стану та якості здачі звітності;

  • автоматичне формування електронного архіву. Кожне програмне забезпечення формує архів електронних копій звітів, квитанцій та інших електронних документів.

 Які дії платника, якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

 Для усунення даної помилки необхідно перевірити:  

   - який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

 - правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
     - чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
     - чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

   У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла, для вирішення проблеми необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, зокрема, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Як платнику податків отримати в електронному вигляді довідку про відсутність заборгованості з платежів через Електронний кабінет?

 Заява про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява) подається, зокрема, в електронній формі – до державної  податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу через приватну частину Електронного кабінету.     Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.  

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).
Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.  Довідку або відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.