Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Вільшанській ДПІ відбулася робоча зустріч з ФОП щодо подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 21 вересня 2021 о 09:52

В приміщені Вільшанської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області 17.09.2021року відбулась робоча зустріч головного державного інспектора ДПІ Ірини НЄДЄЛКОВОЇ з фізичною особою- підприємцем .Під час зустрічі працівник ДПІ відповіла на запитання щодо порядку подання звітності в електронному вигляді. Пропонуємо найбільш актуальні запитання та відповіді на них.

Чи потрібно при зміні податкової адреси змінювати електронний цифровий підпис на посадових осіб?

У випадку, коли у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі в межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233 «Про подання електронної податкової звітності», платник податку може надіслати до органу доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані Акредитованим центром сертифікації ключів.

Якими електронними сервісами може скористатися платник податків, який звітує в електронний спосіб?

З метою створення якісних умов обслуговування платників та забезпечення швидкості процесу адміністрування податків ДПС України розроблено та підтримуються в актуальному стані різноманітні сервіси, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДПС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського забезпечення. Засобами Електронного кабінету платник податків може:

проводити звірку розрахунків з бюджетами;

заповнювати, перевіряти та подавати податкову звітність;

отримати інформацію про проведення документальної планової перевірки із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів перевірки;

отримати будь-який документ, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, тощо.

Де можна отримати електронний цифровий підпис?

Отримати електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Наприклад:

-АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

-АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК АТ «Ощадбанк»

-АЦСК «Україна»

-АЦСК «МASTERKEY»,ТОВ «АРТ-Мастер» та інші.

Вільшанська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області