Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія на тему: «Користування електронними сервісами ДПС. Електронний цифровий підпис»

опубліковано 07 вересня 2021 о 09:48

06.09.2021 року з 11:00 до 12:00 години у Голованівській  ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: ««Користування електронними сервісами ДПС. Електронний цифровий підпис»

На запитання платників відповідала начальник Голованівської ДПІ Олена ЗАГОРОДНЯ.

Запитання з якими звертались найчастіше та відповіді на них.

Як фізичні особи за допомогою засобів  Електронного кабінету можуть  сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок?

Відповідь. Для платників податків  реалізована можливість автоматичного заповнення платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету.

Зазначений електронний сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

- cплатити податки;

- скоротити час при заповненні платіжних документів;

- мінімізувати помилки при заповненні.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету обрати  податок (платіж), який необхідно сплатити, та одну з платіжних систем: Portmone.com, EasyPay, Liqpay.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику необхідно завершити заповнення платіжного документа та підтвердити операцію.

Також повідомляємо, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку.

Як громадянин може подати декларацію про майновий стан і доходи в електронній формі?

Відповідь. Подання податкових декларацій в електронній формі у режимі онлайн здійснюється через Електронний кабінет платника, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua . Для того, щоб заповнити та відправити декларацію онлайн необхідно авторизуватися в приватній частині Електронного кабінету платника за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

 

Де можна виготовити електронний цифровий підпис?

Відповідь.

Доступ до численних електронних сервісів податкової служби надає електронний цифровий підпис (ЕЦП), зокрема, до Електронного кабінету, за допомогою якого можна звертатися до ДПС за послугами в on-line режимі. Отримати КЕП можна безкоштовно в пунктах обслуговування Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС або у будь-якій іншій установі, яка надає подібні послуги. Перелік документів, необхідних для отримання електронного підпису, розміщений за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services.Якщо ви є клієнтом Приватбанку, можете отримати ЕЦП через систему Приват24.

 

Як подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою 20-ОПП ?

Відповідь.

Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення та подання до відповідного контролюючого органу податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у тому числі повідомлення за ф. № 20-ОПП .

Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, а дані щодо об'єктів оподаткування заповнюються платником самостійно. Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можна переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Яким чином направити запит до органу ДПС ?

Відповідь.

Надіслати лист або запит до відповідного органу ДПС дозволяє меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабiнету.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа, його автора буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

При цьому відповідь на лист або запит надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими, зокрема:

-  для надання відповіді на звернення - у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

-  для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації – не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів. Про продовження строку розгляду розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.

-  для надання індивідуальної податкової консультації - протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання контролюючим органом такого звернення. Строк розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації може бути продовжено понад 25-денний строк, але не більше 15 календарних днів, Про продовження строку розгляду розпорядник інформації повідомляє платника податків у паперовій або електронній формі до закінчення строку.