Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбулася робоча зустріч спеціалістів Новоукраїнської ДПІ та Новоукраїнського сектору електронних сервісів із фізичними особами – підприємцями

опубліковано 09 липня 2021 о 11:12

08.07.2021 року відбулася робоча зустріч спеціалістів Новоукраїнської ДПІ та Новоукраїнського сектору електронних сервісів із фізичними особами – підприємцями щодо переваг використання платниками податків електронних сервісів ДПС, зокрема, щодо подання звітності в електронному вигляді. На зустрічі були розглянуті наступні питання:

Які електронні сервіси ДПС допомагають в дистанційному спілкуванні з податковою службою?

В дистанційному спілкуванні з органами ДПС допомагають електронні сервіси ДПС:

- «Єдине вікно подання електронної звітності» - спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення, яке розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»;

- «Електронний кабінет» - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.

 Які переваги подання звітності в електронному вигляді?

Податковим кодексом України передбачено поданння звітності в електронному вигляді і є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів та укладення договору з органом державної податкової служби за місцем реєстрації договору про визнання електронних документів.

Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

 Чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через «Електронний кабінет»?

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету підприємець має можливість направити до ДПС разом із супровідним листом у форматі pdf: заяву про застосування спрощеної системи оподаткування; розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи».

 Як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація платника єдиного податку – ФОП?

Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.

При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».

Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».

 

 Новоукраїнська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області