В умовах встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів режим роботи ЦОП Олександрійської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області змінюється з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв. та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хвилин.
У зв’язку з установленням «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID – 19 на території Кіровоградської області Олександрійська ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській областінаполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центру обслуговування платників без гострої необхідності.
Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:
• обов’язково користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
• не створювати скупчення людей у ЦОП. Дотримуватися безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри);
• уникати контакту з усіма, хто має прояви захворювання.
Олександрійська ДПІ звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок,
включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій - направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Дякуємо за розуміння!