Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Проблемні питання щодо реєстрації податкових накладних платниками податку на додану вартість

, опубліковано 02 липня 2020 о 11:12

Кропивницьке управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області звертає увагу, що з метою недопущення тиску на суб’єктів господарювання реального сектору економіки Постановою КМУ від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» визначено, що платники податку мають право подавати до органів ДПС Таблицю даних платника податку (далі - Таблиця) за встановленою формою. Таблиця подається в електронній формі засобами електронного зв’язку.

У Таблиці зазначаються:

- види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

- коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

- коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку та копіями документів:

-які підтверджують у суб’єкта господарювання наявних земельних ділянок,

-звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур та зібраного врожаю (Звіти 4-СГ, 29-СГ тощо);

-інших документів, які підтверджують зазначеним суб’єктом господарювання здійснення фінансово – господарської діяльності (наявність ліцензій, дозволів, право власності (оренди) на засоби виробництва та транспортних засобів тощо).

Зазначена Таблиця передбачена в першу чергу для виробників, перевізників та інших СГ, в яких відбувається зміна УКТ ЗЕД/ДКПП при реалізації продукції (робіт, послуг). В той же час Таблиця не передбачена для діяльності платників, які займаються діяльністю у сфері торгівлі на постійній основі.

Таблиця з відповідними поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після її отримання, по результатах розгляду приймається відповідне рішення про врахування або неврахування зазначеної Таблиці.

Основними причинами відмов по наданих Таблицях є:

- відображення в графі 4 Таблиці (постачання товарів, робіт/послуг) кодів УКТ ЗЕД, по яких не відбувалась реалізація (надання послуг);

- не відображення підприємствами – сільгоспвиробниками у графі 3 Таблиці (придбання товарів, робіт/послуг) кодів УКТ ЗЕД, які використовувались суб’єктами господарювання для здійснення фінансово – господарської діяльності (придбання посівного матеріалу, ПММ, автозапчастин для сільськогосподарської техніки тощо) та відображені в ЄРПН;

- не відображення підприємством наявних об’єктів оподаткування у Відомостях про об'єкти оподаткування платника податків (форма 20-ОПП);

- відсутня чисельність працівників на підприємствах згідно поданої податкової звітності.