Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Кропивницька ДПІ: робоча зустріч в Головному управлінні пенсійного фонду України у Кіровоградській області

опубліковано 29 січня 2025 о 15:42

28 січння 2025 року, начальник Кропивницької ДПІ Оксана Якименко та ГДІ відділу податкових сервісів, організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг Каріна Готва провели робочу зустріч в Головному управлінні пенсійного фонду України у Кіровоградській області.

Під час зустрічі йшлося про один із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС України - Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/), яким забезпечуються онлайн комунікації з платниками податків.

 За допомогою Електронного кабінету здійснюється взаємодія у режимі реального часу та забезпечується повний спектр  послуг для платників, зокрема: персоніфікований податковий календар, стан розрахунків з бюджетом, подання податкової звітності, подання запитів та отримання довідок, листування з податковими органами, сплата податків (для фізичних осіб), тощо.

Зокрема у громадян є можливість звертатися до органів ДПС в електронному вигляді з питань майнових податків (податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, земельного податку, мінімального податкового зобов’язання).

Листування контролюючих органів з платниками, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма F1391602) здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Алгоритм дій для подання заяв про бажання отримувати документ через Електронний кабінет

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно:

Увійти до приватної частини Електронного кабінету. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.   

Обрати режим «Введення звітності».

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути «Створити».

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет);

Поля регіон та район заповнюються автоматично.

Заповнити форму документа.

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши «Перевірити».

Після успішного заповнення Зберегти заяву.

Підписати та відправити документ до контролюючого органу.
Підписати документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису (для юридичних осіб – електронний підпис керівника, для фізичних осіб – електронний підпис фізичної особи) та відправити підписану заяву.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).

Отриману Квитанцію №2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».