Протягом січня - жовтня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 171 письмове звернення громадян, що на 260 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (431), з них: 171 заява (100 відс.).
Із 171 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 109 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 20 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 9 звернень через органи влади та 33 звернення від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 167 звернень виконано в термін та 4 звернення знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 196 громадян.
За статтю авторів звернень - 91 чоловіки ( 46,4 відс.), 90 жінки (45,9 відс.) та 15 (7,7 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (0,5 відс.) – від працівника бюджетної сфери, селянина, студента, особи, що позбавлена волі; по 2 (1,1 відс.) – від робітників, військовослужбовців, 3 (1,5 відс.) - від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 6 (3,1 відс.) - від пенсіонерів, 9 (4,5 відс.) – від підприємців, 22 (11,2 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 148 (75,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,5 відс.) - від учасника бойових дій, по 3 (1,5 відс.) – від осіб з інвалідністю ІІ та ІІІ групи, 189 (96,5 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (87,8 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (22,8 відс.), контрольно-перевірочна робота (21,1 відс.), реєстрація та облік платників податків (9,9 відс.), місцеві податки (6,5 відс.), єдиний соціальний внесок (3,1 відс.). праця і заробітна плата (11,7 відс.).