Протягом січня – грудня 2019 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 663 письмових звернень громадян, що на 66 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (729), з них: 662 заяв (99,8 відс.), 1 пропозиція (0,2 відс.).
Із 663 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 510 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 42 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 69 звернень - через органи влади та 42 звернення - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 645 звернень виконано в термін та 18 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулося 794 громадян.
За статтю авторів звернень - 389 чоловіки (49 відс.), 259 жінки (32,6 відс.) та 146 (18,4 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 зверненню (0,1 відс.) від селянина, працівника бюджетної сфери, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність; по 2 звернення (0,2 відс.) від безробітних та державних службовців; 3 звернення (0,4 відс.) від робітників; 20 звернень (2,5 відс.) від пенсіонерів, з числа військовослужбовців; 24 звернення (3,2 відс.) від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх); 25 звернень (3,1 відс.) від пенсіонерів; 43 звернення (5,4 відс.) від підприємців; 672 звернення (84,6 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,1 відс.) - учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, інваліда І групи, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, особи з багатодітної сім’ї, мати- героїня; 2 звернення (0,2 відс.) - дитина – інвалід; 7 звернень (0,9 відс.) – інвалід ІІ групи; 9 звернень (1,1 відс) – інвалід ІІІ групи; 10 звернень (1,5 відс.) учасники бойових дій; 759 звернень (95,6 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (91,9 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (27,9 відс.), єдиного соціального внеску (11,1 відс.), митного оформлення (15,3 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,9 відс.), праці та заробітної плати (8,2 відс.).
Протягом січня - грудня 2019 року здійснено 46 прийомів за зверненнями громадян, що на 105 прийомів менше, ніж за відповідний період 2018 року (151), з них: 46 заяв (94,9 відс.).
Всього звернулося 50 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 42 чоловіки (84 відс.) та 8 жінки (16 відс.).
За соціальним станом заявників: 1 (2 відс.) – підприємець; 4 (8 відс.) – пенсіонери; 45 (90 відс.) – директора, бухгалтера, представники підприємств.
За категоріями авторів звернень: 1 (2 відс.) інвалід ІІ групи, 49 (98 відс.) – категорія не визначена.
Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи та митного оформлення транспортних засобів.