За січень - липень 2024 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 158 письмових звернень громадян (заяв), що на 15 звернень більше, ніж за відповідний період 2023 року (143).
Із 158 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 90 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 29 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 38 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 142 звернення виконано в термін та 16 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 158 громадян.
За статтю авторів звернень - 65 чоловіки (41,1 відс.), 90 жінки (57,0 відс.) та 3 (1,9 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: 1 звернення (0,6 відс.) від пенсіонера з числа військовослужбовців, по 2 звернення (1,3 відс.) від військовослужбовців та селян, 8 звернень (5,0 відс.) від пенсіонерів, по 145 зверненнях (91,8 відс.) соціальний стан авторів не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,6 відс.) – особа з інвалідністю ІІІ групи, по 2 (1,3 відс.) – учасник бойових дій, особа з інвалідністю ІІ групи, 153 (96,8 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочна робота (31,6 відс.), місцеві податки (20,3 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (12,0 відс.), реєстраційні номери облікових карток платників податків (8,2 відс.).
Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.
За січень - червень 2024 року проведено 8 особистих прийомів, на яких були присутні 13 громадян.
За статтю авторів звернень – 7 чоловіки (53,8 відс.) та 6 жінки (46,2 відс.).
За соціальним станом заявників: по 1 (7,7 відс.) – військовослужбовець, підприємець, 11 (84,6 відс.) – інші (директора підприємств, менеджери та представники).
За категоріями авторів звернень: по 1 (7,7 відс.) – учасник бойових дій, інвалід ІІ групи та 11 (84,6 відс.) – категорія не визначена.
Питання, що порушували громадяни на особистому прийомі стосувались податкової звітності, контрольно-перевірочної роботи, сплати ЄСВ, виключення підприємства з реєстру ризикових платників податків, реєстрації та обліку платників податків, скасування платника єдиного податку.