За січень - травень 2024 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 112 письмових звернень громадян (заяв), що на 20 звернень більше, ніж за відповідний період 2023 року (92).
Із 112 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 66 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 16 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 29 звернення від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 104 звернення виконано в термін та 8 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 112 громадян.
За статтю авторів звернень - 47 чоловіки (42 відс.), 62 жінки (55,3 відс.) та 3 (2,7 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: 2 (1,8 відс.) – від військовослужбовця, 3 (2,7 відс.) - від пенсіонерів та 107 (95,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,9 відс.) – учасник бойових дій, 2 (1,8 відс.) – особа з інвалідністю ІІ групи та 109 (97,3 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочна робота (34,8 відс.), місцеві податки (14,3 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (14,6 відс.), реєстраційні номери облікових карток платників податків (8,3 відс.).
Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.
За січень - травень 2024 року проведено 6 особистих прийома, на яких були присутні 10 громадян.
За статтю авторів звернень – 6 чоловіки (60 відс.) та 4 жінка (40 відс.).
За соціальним станом заявників: 1 (10 відс.) – військовослужбовець, 9 (90 відс.) – інші (директора підприємств, менеджери та представники).
За категоріями авторів звернень: по 1 (10 відс.) – учасник бойових дій, інвалід ІІ групи та 8 (80 відс.) – категорія не визначена.
Питання, що порушували громадяни в звернені на особистому прийомі стосувались податкової звітності, контрольно-перевірочної роботи, сплати ЄСВ, виключення підприємства з реєстру ризикових платників податків.