Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію, що надійшли до Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - квітня 2023 року

опубліковано 02 травня 2023 о 13:35

Протягом січня - квітня 2023 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 62 запити на отримання публічної інформації. 

Відповідно до частини 1 статті 20 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» опрацьовано 62 запити, з яких:

задоволено 52 запити (83,9 відс. від загальної кількості запитів);
відмовлено по 8 запитах (12,9 відс. від загальної кількості запитів);
перенаправлено за належністю 1 запит (1,6 відс. від загальної кількості запитів);
залишається на розгляді 1 запит (1,6 відс. від загальної кількості запитів).
За типом надходження: 46 запитів (74,2 відс.) - надійшло електронною поштою, 4 запити (6,4 відс.) надійшло через електронний кабінет платника податків (ЕКПП), 5 запитів (8,1 відс.) – надійшло наручно, 6 запитів (9,7 відс.) – надійшло системою, 1 запит (1,6 відс.) – надійшов поштою.

Від юридичних осіб надійшло 40 запитів (64,5 відс.), від фізичних осіб надійшло 22 запити (35,5 відс.).

Види запитуваної інформації щодо: узгодження податкових повідомлень-рішень; підстав формування вимоги про сплату боргу та наявності/відсутності податкового боргу; скасування реєстрації платника ПДВ та реєстрації платника ЄСВ; розрахункових рахунків для сплати податків та сплачених податків; критеріїв ризиковості платника податків, негативної податкової інформації та реєстрації податкових накладних; відкритих рахунків Світловодської міськради; діяльності СГД та причин не взяття на облік окремих платників; направлення листів, надання копій документів та достовірності довідок; cплати земельного податку та дати вручення ППР; прийняття рішень про анулювання ліцензій та причин не видачі ліцензій; використання номерних бланків; закупівлі адвокатських та/чи юридичних послуг; документів для підтвердження відповідності нарахованої заробітної плати працівникам; інформації про посадову особу, яка тимчасово виконувала обов’язки начальника Головного управління ДПС в області; кількості штатних працівників та переліку посадових осіб окремих управлінь; створення юридичної особи; опису нарахованих сум заборгованості та утримань з нарахованих сум визначених рішенням КОАС; проведення фактичних та камеральних перевірок; вжитих заходів по встановленню місцезнаходження платника; проведення економічного навчання; надсилання запитів та отримання документів через ЕКПП; інформації про постачальників виробничих об’єктів; віднесення окремих СГ до підприємств реального сектору економіки України.