За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - липня 2025 року до сервісу ДПС «Пульс» надійшло 17 звернень за наступною тематикою:
1 - щодо результатів розгляду заперечення до акту перевірки;
1 – скасування податкового боргу;
1 – скасування податкового повідомлення-рішення;
2 – повернення надміру сплачених податків;
2 - стосовно приведення ІКПП у відповідність;
2 – здійснення перевірки суб’єкта господарювання у частині наявності ліцензії на роздрібний продаж тютюнових виробів;
2 - щодо надання довідки, що підтверджує статус платника єдиного податку;
2 – щодо податкової звітності;
4 - щодо роботи ГУ ДПС у Кіровоградській області.
Питання, порушені заявниками вирішено по суті із задовільним результатом. Результати розгляду відображені в Інформаційній картці та направлено до ІДД ДПС України.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області