За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-липня 2022 року до сервісу „Пульс” надійшло 19 звернень, з яких по 1 зверненню (5,3%) щодо контрольно-перевірочної роботи, плати за землю, обліку платників податків, виконання рішення суду; по 2 звернення (10,5%) щодо реєстрації платника єдиного податку, сплати єдиного внеску та роботи центрів обслуговування платників; 4 звернення (21,0 %) щодо системи електронного адміністрування ПДВ; 5 звернень (26,3 %) щодо реєстрації податкових накладних.
Питання, порушені заявниками, органами ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області