За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - травня 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 24 звернення, з яких по 1 зверненню (4,2%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності; по 2 звернення (8,3%) щодо роботи органів ДПС, зняття з обліку ФОП, не виконання рішення суду та 14 звернень (58,3%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.