Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Протягом 2020 року до сервісу «Пульс» надійшло 46 звернень

, опубліковано 11 січня 2021 о 08:29

За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом 2020 року до сервісу „Пульс” (податковий напрямок) надійшло 46 звернень, з яких по 1 зверненню (2,2%) щодо повернення переплати з єдиного податку, повернення коштів сплаченого ПДФО, застосування спрощеної системи оподаткування, відкликання податкової вимоги, отримання податкової знижки, проведення перевірки, ухилення від сплати податків, нарахування акцизного податку; по 2 звернення (4,3%) щодо оскарження податкових повідомлень-рішень, рішень ДПС, відшкодування ПДВ, сплати податку на нерухоме майно; 3 звернення (6,5%) щодо електронного адміністрування ПДВ, звітності в електронному вигляді, реєстрації податкових накладних; 5 звернень (10,9%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску; 6 звернень (13,1%) щодо приведення у відповідність інтегрованої картки платника податків, а також 10 звернень (21,7%) щодо роботи органів ДПС.

Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.