Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області через центри обслуговування платників, місця прийому суб’єктів звернень та засобами комунікаційного зв’язку забезпечується надання 91 адміністративної послуги.
Протягом січня 2025 року спеціалістами податкового органу області надано 10,1 тис. адміністративних послуг, з них 7,3 тис., або 72 відс., надано через центри обслуговування платників та місця прийому суб’єктів звернень, 2,8 тис., або 28 відс., отримано платниками податків в електронному вигляді.
Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору; реєстрації (внесення змін до реєстру) платника єдиного податку та надання витягу з реєстру платників єдиного податку; видачі довідки про доходи; видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами; видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи тощо; реєстрації РРО/ПРРО/КОРО/РК.
Державна податкова служба продовжує працювати над створенням нових сервісів в режимі on-line для зручності і комфорту платників податків в частині реалізації своїх прав та обов’язків у сфері оподаткування, що значно економить час та убезпечує від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області