Протягом 2024 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 295 письмових звернень громадян (заяв), що на 22 звернення більше, ніж за відповідний період 2023 року (273).
Із 295 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 166 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 41 – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 - через органи влади та 87 - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 280 звернень виконано в термін та 15 - знаходяться на виконанні.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочної роботи, місцевих податків, інформування про ухилення від сплати податків, реєстраційні номери облікових карток платників податків.
Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.
З початку року проведено 13 особистих прийомів, на яких були присутні 21 громадянин.
Питання, що порушували громадяни на особистому прийомі стосувались податкової звітності, контрольно-перевірочної роботи, сплати ЄСВ, виключення підприємства з реєстру ризикових платників податків, реєстрації та обліку платників податків, скасування платника єдиного податку, блокування податкової накладної.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області