За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня-березня 2025 року до сервісу ДПС «Пульс» надійшло вісім звернення за наступною тематикою:
1 звернення стосовно приведення ІКПП у відповідність;
1 звернення щодо результатів розгляду заперечення до акту перевірки;
2 звернення щодо надання довідки, що підтверджує статус платника єдиного податку;
2 звернення щодо податкової звітності;
2 звернення щодо роботи ГУ ДПС у Кіровоградській області.
Питання, порушені заявниками вирішені по суті із задовільним результатом. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна за номером телефону 0800-501-007.
Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua
Головне управління ДПС у Кіровоградській області