Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Світлана Кондратюк: підсумки роботи управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів у січні-жовтні 2021 року

, опубліковано 15 листопада 2021 о 10:22

Як зазначила заступник начальника Головного управління ДПС у Кіровоградській області Світлана Кондратюк, протягом січня-жовтня 2021 організовано та направлено роботу на максимальне забезпечення надходжень доведених індикативних показників доходів до державного та місцевого бюджетів, а також на підвищення рівня якісних показників роботи.

Так, у січні-жовтні 2021 року забезпечено виконання доведених індикативних показників з акцизного податку до державного бюджету:

- з вироблених в Україні підакцизних товарів на 178,4 відсотків, при доведеному індикативі у сумі 5676,0 тис. грн., фактичні надходження склали 10127,3 тис. грн.;

- з ввезених на митну територію України підакцизних товарів на 405,1 відсотків, при доведеному індикативі у сумі 572,6 тис. грн., фактичні надходження склали 2319,5 тис. грн.

Виконання доведених індикативних показників до місцевого бюджету акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів забезпечено на 103,1 відсотків. При доведеному індикативі у сумі 126538,3 тис. грн., фактичні надходження склали 130487,0 тис. грн.

По платі за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами забезпечено індикативний показник на 107,8 відсотків. При доведеному індикативі у сумі 11015,0 тис. грн., фактичні надходження склали 11877,3 тис. грн.

Посадовиця також наголосила, що з початку року Головним управлінням ДПС в області проведено 201 фактичну перевірку суб’єктів господарювання за результатами яких застосовано 8432,1 тис. грн. фінансових санкцій, а саме:

  • за безліцензійну торгівлю алкогольними напоями – 487,3 тис. грн.;

  • за безліцензійну торгівлю тютюновими виробами – 289,0 тис. грн;

  • за торгівлю алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін – 735,5 тис. грн.;

  • за торгівлю тютюновими виробами за цінами, вищими від встановлених максимальних роздрібних цін – 50,0 тис. грн.;

  • за зберігання, реалізацію тютюнових виробів без марок акцизного податку – 1102,2 тис. грн.;

  • за зберігання тютюнових виробів в місцях не внесених до Єдиного реєстру – 34,0 тис. грн.;

  • за зберігання алкогольних напоїв в місцях не внесених до Єдиного реєстру – 39,7 тис. грн.;

  • реалізація алкогольних напоїв, тютюнових виробів з порушенням вимог статті 153 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР – 47,6 тис. грн;

  • за зберігання, реалізацію алкогольних напоїв немаркованих марками акцизного податку, або з підробленими марками акцизного податку – 251,0 тис. грн.;

  • реалізація пального іншим особам на підставі ліцензії на право зберігання пального, отриманої на підставі заяви виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки відповідно до статті 15 цього Закону – 500,0 гривень;

  • відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку - розпорядником акцизного складу – 1000,0 тис. грн;

  • оптова торгівля пальним без ліцензії – 1000,0 тис. грн.;

  • зберігання пального без ліцензії – 1500,0 тис. грн.;

  • не обладнання акцизного складу витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками – 1080,0 тис. грн.;

  • неподання (несвоєчасне подання) електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг пального – 165,0 тис. грн;

  • здійснення операцій з реалізації пального без реєстрації платником акцизного податку – 150,7 тис. гривень.

На підставі матеріалів отриманих від Головного управління Національної поліції у Кіровоградській області до суб’єктів господарювання застосовано 248,2 тис. грн. фінансових санкцій за порушення законодавства в сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

На підставі матеріалів, отриманих від Управління стратегічних розслідувань ДСР НП України, до суб’єктів господарювання застосовано 1500,0 тис. грн. фінансових санкцій за порушення законодавства в сфері обігу пального.

На підставі матеріалів отриманих від ГУ ДПС у Донецькій області застосовано 1000,0 тис. грн. фінансових санкцій за відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку - розпорядником акцизного складу.

Крім того за неподання (несвоєчасне подання) звітності по виробництву та обігу алкогольних напоїв нараховано 136,0 тис. грн. фінансових санкцій.

Також, Світлана Кондратюк, повідомила, що з початку року за результатами 244 камеральних перевірок донараховано 414,8 тис. грн. акцизного податку.

В кожному районі Кіровоградської області при місцевих органах влади створено робочі групи по відпрацюванню суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівельну діяльність, з залученням представників податкових органів та Держпродспоживслужби. Результати обстежень торгових об’єктів здійснених робочими групами постійно враховуються при плануванні контрольно – перевірочної роботи.

«Загалом за січень-жовтень 2021 року Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області платникам податків видано 3749 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (2116 – на торгівлю алкогольними напоями та 1633 – тютюновими виробами). Окрім цього, анульовано 443 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Призупинено 131 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», - додала заступник начальника податкового відомства.

https://kirovograd24.com/economy/2021/11/15/svitlana-kondratjuk-pidsumki-roboti-upravlinnja-kontrolju-za-obigom-ta-opodatkuvannjam-pidaktsiznih-tovariv-u-sichni-zhovtni-2021-roku.htm