Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про виконання плану роботи Маловисківської міжрайонної державної податкової інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби на перше півріччя 2012 року

опубліковано 10 серпня 2012 о 16:00

Звіт про виконання плану роботи

Маловисківської міжрайонної державної податкової інспекції  Кіровоградської області

Державної податкової служби на перше півріччя 2012 року

 

 

Зміст заходу

 

Відповідальні виконавці

 

Термін

Виконання

 

Інформація про виконання

 

Розділ 1.   Організація роботи МДПІ щодо виконання завдань із збору платежів до бюджетів та інших завдань із надходження платежів до бюджетів

 

 

1.1.             

Розробка та доведення до структурних підрозділів МДПІ завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усі рівнів

 

  Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Перше півріччя

Розроблено та доведено до  структурних підрозділів завдання із забезпечення збору платежів до бюджетів усі рівнів,  а  саме,  накази про розрахункову базу:  за  січень -  від 11.01.2012 №23; за  лютий -  від  10.02.2012 №92; за березень - від  13.03.2012  №173,  за  квітень – від 19.04.2012 №41, за  травень – від 22.05.2012 №86;   за червень – від 15.06.2012 №117

 

1.2.             

Організація роботи структурних підрозділів МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів, ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів та виконання  інших завдань, встановлених відповідними наказами ДПС у Кіровоградській області та МДПІ

 

   Відділ  оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, відділ погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

На підставі пропозицій структурних  підрозділів МДПІ розроблені плани заходів від 13.01.2012, від 14.02.2012,  від 16.03.2012, від 24.04.2012, від 25.05.2012 щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів, ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів та виконання  інших завдань, встановлених відповідними наказами ДПС у Кіровоградській області та МДПІ.

До державного бюджету Маловисківською МДПІ мобілізовано  14563,2тис.грн. платежів,  в  т.ч.  по бюджетоутворюючих податках надходження склали 12009,0тис.грн., а саме:  по податку на додану вартість – 5524,3тис.грн. (104,5відс. до завдання), податку на прибуток – 6484,7тис.грн. (117,8відсотка).

До місцевих бюджетів протягом першого півріччя 2012 року надійшло 55283,1тис.грн., рівень виконання доведених завдань становить 134,1відс., темп росту до відповідного показника 2011 року складає 132,4 відсотка. Додатково до бюджету надійшло 6719,7тис. гривень

 

 

1.3.             

Визначення прогнозних показників збору платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі структурних  підрозділів

  Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,  сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Щомісячно

На підставі наказів ДПС в  області про розрахункову базу, відповідними  наказами МДПІ визначаються прогнозні показники збору платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі структурних  підрозділів

 

1.4.             

Моніторинг стану щоденних надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності та виявлення резервів їх збільшення.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ у Кіровоградській області з відповідними пропозиціями

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Протягом першого півріччя ц.р.   щоденно здійснювався моніторинг стану надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності та виявлення резервів їх збільшення. За результатами роботи  готувалась інформація керівництву  МДПІ з відповідними пропозиціями

 

1.5.             

Здійснення аналізу стану організації роботи МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів та інших завдань із надходження коштів до бюджетів, встановлених відповідними наказами ДПС у Кіровоградській області

 

   Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Систематично  здійснюється  аналіз виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів та інших завдань із надходження коштів до бюджетів, встановлених відповідними наказами ДПС у Кіровоградській області

 

 

1.6.             

Розробка щомісячного Плану заходів МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджету 

 

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Щомісячно розробляється План  заходів Маловисківської МДПІ щодо виконання завдань із забезпечення збору платежів до бюджету, який доводиться до виконання структурним підрозділам  МДПІ

 

 

1.7.             

Проведення аналізу зведених звітів про пільги в оподаткуванні.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щоквартально

Щоквартально проводиться аналіз звітів про пільги в оподаткуванні.

Так, за  I квартал 2012 року пільгами скористалися 150 платників, або 24,8відс. від загальної кількості зареєстрованих платників податків (на 01.01.2012 року – 605), надано 151 пільгу, в т.ч.: по податку на додану вартість - 109, по платі за землю - 40, по  податку на прибуток – 2 на загальну суму  14313,8тис.гривень

 

 

1.8.             

Затвердження в установленому порядку переліку платежів, закріплених за структурними підрозділами, контроль за справлянням яких покладено на МДПІ

  Головний державний податковий інспектор з організаційно–розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Після надходження відповідного наказу ДПС області

Наказом МДПІ від 15.05.2012 №76 «Про закріплення платежів за  структурними підрозділами  Маловисківської МДПІ Кіровоградської області ДПС» закріплено платежі за  структурними  підрозділами  МДПІ

 

1.9.             

Забезпечення  виконання  заходів щодо вдосконалення процедур реєстрації та обліку платників податків в МДПІ

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків

Перше півріччя

З метою вдосконалення процедури реєстрації та обліку платників  податків в МДПІ опрацьовано 16 листів  ДПС в  області, якими доведено нормативні документи, та надано роз’яснення

 

Розділ 2. Організація роботи МДПІ щодо контролю за додержанням податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджетів юридичними особами, фізичними та самозайнятими особами

 

податок на прибуток

 

 

2.1.          

Здійснення аналізу:

ефективності вжитих заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

     основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, зокрема громадських, благодійних, релігійних організацій, політичних партій, професійних спілок та виборчих комісій,  що не подають звітності до  МДПІ.

      За результатами роботи підготовка керівництву МДПІ  інформації з відповідними пропозиціями

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Щоквартально

 

 

 

 

Здійснено аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі. Позитивні нарахування за І квартал 2012року  склали 653,7тис.грн., що  в порівнянні з І кварталом 2011 року  більше  на 363,3тис.гривень.

Податкова віддача по МДПІ становить 0,72 відсотка.

Збитковими є 2  платники.  За результатами планової виїзної документальної перевірки  зменшено збитки на  суму  14447тис. гривень.

 За перше півріччя 2012 року за несвоєчасну подачу податкової звітності неприбутковими організаціями застосовано штрафну санкцію до  3 платників податків на загальну суму 510гривень

 

 

2.2.          

Забезпечення:

 контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках;

ефективності вжитих  заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

рівня податкової віддачі з податку на прибуток суб’єктів господарювання, з метою визначення груп ризику для відбору до проведення перевірок суб‘єктів господарювання, які мають рівень податкової віддачі нижче середньо галузевого

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

 

 

 

Щомісячно забезпечується контроль за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток.

За результатами проведеної роботи з підприємствами – «мінімізаторами»  протягом першого півріччя ц.р. мобілізовано 167,0тис.грн., залучено до оподаткування 3 СГД.

У результаті вжитих заходів  підвищилось податкове навантаження  по  МДПІ в  порівнянні з І кварталом 2011 року на 0,43відс. та досягло 0,72 відсотки.

Систематично здійснюється  контроль за  податковим навантаженням  та  визначаються  ризикові  групи із  податковою  віддачею нижче середньо галузевого показника, подаються пропозиції про  включення їх  до  плану - графіка  проведення  документальних перевірок. До підрозділу податкового контролю юридичних осіб передано 7 службових записок щодо включення “ризикових” підприємств до плану-графіку перевірок

 

ПДВ

 

2.3.          

Здійснення аналізу поданої податкової звітності з ПДВ на предмет відповідності динаміки нарахованого ПДВ тенденціям економічного розвитку регіону

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Темп росту позитивних нарахувань з податку на додану вартість  в порівнянні  з темпами росту  виробництва становить 78,7відсотків

 

2.4.          

Забезпечення контролю за сплатою самостійно задекларованих сум по ПДВ в повному обсязі з метою недопущення приросту новоствореного податкового боргу

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Протягом першого півріччя по Маловисківській МДПІ суб’єктами господарювання задекларовано   ПДВ  в сумі 5073,5тис.грн., сплачено - 5504,9тис.грн., борг - 200,9тис.гривень

 

2.5.          

Аналіз вжитих заходів, направлених на забезпечення надходжень податку на додану вартість до державного бюджету за способами сплати

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

В першому півріччі ц.р. до державного бюджету  надійшло ПДВ в  сумі 5504,9тис.грн., в т. ч. мобілізовано підрозділами податкового контролю-1004,9тис.грн., добровільно сплачено 3770,0тис.грн.,   від  вжитих заходів стягнення 730,0тис. гривень

 

2.6.                               

Здійснення контролю за формуванням бюджетоформуючими  платниками податків бази  оподаткування та  недопущення  фактів мінімізації податкових зобов’язань

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Вживаються заходи щодо забезпечення дієвого контролю за повнотою сплати платежів до бюджету бюджетоформуючими платниками податків, сплата задекларованих сум ПДВ стовідсоткова

 

 

2.7.          

Організація роботи по відпрацюванню розшифровок податкових зобов’язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Станом на  01.01.2012  розбіжності по податковому  кредиту становили 286,0тис.грн., по податкових зобов’язаннях - 1409тис.гривень. Протягом першого півріччя ц.р. усунуто розбіжностей  відповідно  на  286,0тис.грн. та 1296,0тис. гривень

 

2.8.          

Проведення моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних з метою недопущення формування безпідставного податкового кредиту

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Камеральними перевірками додатково донараховано податку на додану вартість за рахунок безпідставного формування податкового кредиту в сумі 2,3тис.грн. в тому числі основного платежу 1,9тис.гривень

 

2.9.          

Контроль за правомірністю застосування платниками спеціального режиму оподаткування податку на додану вартість

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Щомісячно здійснюється моніторинг щодо результатів застосування спеціального режиму оподаткування сільськогосподарських товаровиробників

 

 

2.10.      

Організація роботи щодо якісного проведення камеральних перевірок в частині обґрунтованості та правомірності використання платниками пільг

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Щоквартально проводяться камеральні перевірки в частині обґрунтованості та правомірності використання платниками пільг.  Порушень не виявлено

 

розширення бази оподаткування ПДВ за рахунок відпрацювання схемного податкового кредиту

 

2.11.      

Організація роботи щодо відпрацювання ризикових категорій суб’єктів  господарювання

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, юридичний відділ, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Створено  робочу  групу з  відпрацювання  ризикових категорій суб’єктів господарювання,  проводяться  круглі  столи  та  проводяться  співбесіди  з  керівниками  щодо  відмови  від  схемного податкового кредиту,  проводяться  планові та  позапланові перевірки  ризикових категорій платників.

За  звітний  період проведено  15 засідань робочих груп.  Доведено до  відпрацювання 8 СГД, з  них  відпрацьовано 6. Один платник перейшов на спрощену систему оподаткування, один - не здійснює господарської діяльності

 

2.12.      

Забезпечення ефективності роботи структурних підрозділів МДПІ щодо збільшення надходжень платежів до бюджету шляхом унеможливлення включення податкових накладних ризикових категорій суб’єктів  господарювання до Єдиного реєстру податкових накладних

Відділ  оподаткування юридичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Вжиті заходи щодо моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних з метою недопущення формування безпідставного податкового кредиту ризиковими категоріями суб’єктів господарювання

 

2.13.      

Узагальнення результатів роботи робочої групи щодо відпрацювання ризикових категорій суб’єктів  господарювання. За результатами роботи підготовка інформаційних матеріалів керівництву  МДПІ 

 

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

З  початку  року за  результатами відпрацювання схемного податкового кредиту відділом податкового контролю донараховано 578,0 тисяч гривень.

В  результаті  проведених засідань робочої  групи та  круглих  столів з керівниками підприємств та  господарств, платники відмовилися від ризикового схемного кредиту, подаючи  уточнюючі розрахунки на загальну  суму 625,3тис.гривень.   За  допущені помилки у реєстрації податкових накладних на керівників СГД складаються  протоколи  про  адміністративні  правопорушення та передаються до  суду

 

відшкодування ПДВ

 

2.14.      

Організація роботи щодо відшкодування з бюджету сум ПДВ платникам податків, проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

У першому півріччі 2012 року заявлено до        відшкодування      ПДВ     в  сумі 7083,7тис.гривень. Триває перевірка законності включення заявленої суми ПДВ  до відшкодування

 

 

2.15.      

Відпрацювання узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ в розрізі декларацій платників, які мають право на бюджетне відшкодування (автоматичне бюджетне відшкодування)

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Відшкодування сум ПДВ у січні-червні 2012 року не  проводилось

 

2.16.      

Відпрацювання зведеної інформації щодо можливих обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ в розрізі декларацій менше 100,0тис.грн. по платниках, які мають право на бюджетне відшкодування

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Платниками податків Маловисківської ОДПІ протягом першого півріччя 2012 року не заявляли суми бюджетного відшкодування ПДВ з сумами менше 100,0тис.гривень

 

2.17.      

Моніторинг сум ПДВ, заявлених до відшкодування, визначення причин їх збільшення та вжиття заходів щодо недопущення неправомірного бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Здійснюється моніторинг сум ПДВ, заявлених до відшкодування та вживаються заходи щодо недопущення неправомірного бюджетного відшкодування ПДВ.

 

2.18.      

Проведення моніторингу стану відшкодованих сум ПДВ та залишку невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Стан відшкодування  сум ПДВ знаходиться на  постійному контролі 

 

 

2.19.      

Організація роботи щодо забезпечення своєчасного відпрацювання залишку невідшкодованих сум ПДВ та виконання економічно обґрунтованого нормативу залишку невідшкодованого на розрахунковий рахунок податку на додану вартість (активного)

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Забезпечується  своєчасне відпрацювання залишку невідшкодованих сум ПДВ

 

2.20.      

Вжиття заходів щодо недопущенню росту невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Вживаються  заходи щодо недопущення  росту невідшкодованих  сум ПДВ

 

2.21.      

Проведення організаційних та практичних заходів щодо упередження незаконного відшкодування ПДВ та мінімізації податкових зобов’язань платників податку

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Проводиться  перевірка  щодо законності заявленої до  відшкодування  суми ПДВ (7083,7 тис. гривень)

 

збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

 

 

2.22.      

Організація роботи щодо адміністрування збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Перше півріччя

Розрахункова база зі збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за січень-червень 2012 року виконана на 109,0відс., при завданні 110,5тис.грн., фактично надійшло 120,5тис.гривень. Приріст надходжень до рівня аналогічного періоду минулого року склав 128,3 відсотка

 

 

інші платежі з юридичних осіб

 

 

2.23.      

Забезпечення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати ресурсних, рентних, місцевих платежів

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

До зведеного  бюджету з початку 2012 року відповідно до доведеного завдання мобілізовано 182,7тис.грн. збору за спеціальне використання лісових ресурсів або 113,7 відсотка.

Надходження збору за спеціальне використання води по МДПІ  забезпечено у сумі  326,7тис.грн.,  що  більше аналогічного  періоду  минулого  року  на 105,4 тис. гривень.

Прогнозне завдання по платі за користування надрами за січень-червень 2012 року виконано на 124,2відс. (при прогнозі 874,0тис.грн. фактично надійшло 1085,1тис.гривень).

До загального фонду місцевих бюджетів за січень-червень поточного року надійшло 151,0тис.грн. збору за спеціальне використання лісових ресурсів, що становить 117,0відс. до доведеного показника; 568,0тис.грн. або 111,1відс. плати за користування надрами; 16715тис.грн., або 97,7відс. збору за спеціальне використання води; 396,4тис.грн. або 103,2відс. фіксованого сільськогосподарського податку; 10,2тис.грн. або 363,9відс. місцевих податків і зборів.

Доведене завдання по платі за землю з юридичних осіб  виконано на 121,2відс. (при прогнозі 8316,0тис.грн. фактично надійшло 10081,8тис.гривень)

 

 

2.24.      

Забезпечення контролю за адмініструванням неподаткових платежів та  екологічного податку

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

До спеціального фонду зведеного бюджету надійшло екологічного податку та збору за забруднення навколишнього природного середовища в сумі 254,2тис.грн. або 113,9відс. доведеного завдання

 

 

2.25.      

Надання роз’яснення платникам податків щодо особливостей справляння плати за землю з юридичних осіб у 2012 році

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

І квартал

Проведено семінари з  платниками  податків на  яких надавались  роз’яснення щодо особливостей справляння плати за землю з юридичних осіб у 2012 році

 

2.26.      

Проведення звірок з органами місцевого самоврядування щодо повноти обліку платників податків – юридичних осіб, оподатковуваних площ земельних ділянок та повноти нарахування та сплати ними плати за землю

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Забезпечено  проведення звірок з  органами  місцевого самоврядування щодо повноти обліку платників податків – юридичних осіб, оподатковуваних площ земельних ділянок та повноти нарахування та сплати ними плати за землю

 

2.27.      

Проведення аналізу втрат бюджету по платежах внаслідок перебування платників на спеціальному режимі оподаткування у 2011 році.

За результатами надання відповідної інформації керівництву МДПІ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

ІІ квартал

Щоквартально  проводиться аналіз звітів про пільги в оподаткуванні.

Так,    за    I квартал  2012 року  пільгами скористалися 150 платників, або 24,8відс. від загальної кількості зареєстрованих платників податків (на 01.01.2012 року – 605), надано 151 пільгу, в т.ч. по податку на додану вартість - 109, по платі за землю - 40, по  податку на прибуток – 2  на загальну суму  14313,8тис.гривень

 

 

платежі з фізичних та самозайнятих осіб

 

 

2.28.      

Організація роботи щодо адміністрування податку на доходи фізичних осіб, плати за землю фізичних осіб, єдиного податку на підприємницьку діяльність суб’єктів господарювання – фізичних осіб, збору за першу реєстрацію транспортних засобів

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

В результаті вжитих заходів та залучення наявних резервів виконання розрахункової бази збору платежів у  першому півріччі  2012року становить: по податку з доходів фізичних осіб  -113,0відсотка, що в грошовому виразі становить 38857,7тис.грн.; по платі за землю з фізичних осіб - 110,9відс., до  бюджету надійшло 1816,4тис.грн.; єдиного податку на  підприємницьку діяльність-149,5відс.,  мобілізовано 2025,4тис.грн.; збору за  першу  реєстрацію  транспортних  засобів та податку з  власників транспортних засобів – 177,0тис.гривень

 

2.29.      

Організація та контроль за застосуванням штрафних (фінансових) санкцій до  платників податків за несвоєчасне подання податкової звітності, несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Підрозділами оподаткування фізичних осіб за перше півріччя 2012р. було винесено 397 рішень про застосовання штрафних фінансових санкцій за несвоєчасно подану  податкову звітність та несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання  на  загальну  суму 114,6тис.гривень

 

2.30.      

Організація роботи щодо:

забезпечення контролю за дотриманням платниками податків чинного податкового законодавства при виплаті заробітної плати;

здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання-фізичних осіб, які задіяні в схемах ухилення від оподаткування, при здійсненні ними фінансово-господарських операцій;

  проведення кампанії декларування громадянами доходів, отриманих у 2011 році

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

За результатами проведених перевірок, обстежень та фіскальних методів контролю за суб’єктами господарювання протягом звітного періоду проведено 174 перевірки  фізичних і юридичних осіб, виявлено  23  наймані особи, праця яких використовувалась роботодавцями без укладання трудових угод та сплати податку,  із них 21 легалізовано, по 6 фізичних  особах  передано  матеріали  до прокуратури.

Подали декларації про отримані доходи 4505 громадян  на  суму 76413,5тис.грн, підлягало  сплаті 3471,1тис.грн., сплачено 3146,2тис. грн.,  підлягало знижці 220 декларацій на  суму 200,9тис.гривень

 

2.31.      

Організація роботи щодо забезпечення здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати, відповідно,  належних сум податку на доходи фізичних осіб

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

 

Постійно  проводяться  комісії  при  РДА за  участю представників МДПІ на  які  запрошуються керівники  підприємств  для вирішення питання з  погашення  податкової заборгованості із заробітної плати.

Новоархангельською РДА за участю представників Новоархангельського відділення Маловисківської МДПІ з початку року було проведено 6 засідань комісії, на яких розглядалися питання із погашення заборгованості із заробітної плати та збільшення розміру середньомісячної заробітної плати. Було запрошено 14 керівників підприємств, з них 2 по питанню погашення заборгованості, 12 – підняття розміру заробітної плати. Результатом проведеної роботи є повне погашення заборгованості та збільшення розміру середньомісячної заробітної плати до рівня 2030,00 гривень

 

2.32.      

Здійснення аналізу діяльності суб’єктів господарювання-фізичних осіб, з метою виявлення джерел формування їх доходів та витрат. Організація роботи МДПІ, щодо повноти та своєчасності їх оподаткування

 

Відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Протягом  року

Щомісячно  здійснюється  аналіз діяльності  СГД  з метою виявлення джерел  формування їх доходів та  витрат, вживаються заходи щодо їх оподаткування

 

 

 

Розділ 3.   Організація роботи МДПІ щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів

 

3.1.           

Здійснення контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та діяльністю суб’єктів господарювання у цій галузі

 

Відділ оподаткування юридичних  осіб

Перше півріччя

 

У  першому  півріччі  2012 року відсутні   платники, які здійснюють  реалізацію спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв і тютюнових виробів

 

3.2.           

Організація проведення перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють  реалізацію спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв і тютюнових виробів

Відділ податкового  контролю

 

Перше півріччя

 

Фактичні перевірки протягом першого півріччя 2012 року не  проводились  відповідно до  вимог законодавства

 

3.3.           

Забезпечення контролю за надходженням коштів від сплати за ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

Відділ оподаткування юридичних  осіб

Перше півріччя

 

Систематично  контролюється надходження  коштів від сплати за ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

3.4.           

Прийом документів від суб’єктів господарювання та надання їх до РУ Департаменту САТ  ДПС у Кіровоградській області для видачі ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, довідок про включення до Єдиного реєстру місць зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів відокремлених від місця торгівлі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які відокремлені від місць роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Видача отриманих від РУ Департаменту САТ  ДПС у Кіровоградській області ліцензій та довідок  суб’єктам господарювання 

 

Відділ оподаткування юридичних  осіб

Перше півріччя

 

Забезпечується  прийом документів від суб’єктів господарювання та надання їх до РУ Департаменту САТ  ДПС України у Кіровоградській області для видачі ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами

 

Розділ 4.   Організація роботи  МДПІ  щодо  здійснення контрольно-перевірочних заходів

 

4.1.             

Формування та надання на затвердження ДПС в області планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання.

За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Щоквартально

Сформовано  та надано  на затвердження  плани - графіки проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання юридичних  і  фізичних осіб по Маловисківській МДПІ  Новомиргородськоому та Новоархангельському відділеннях  на ІІ та ІІІ  квартали 2012  року

 

4.2.             

Виконання планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання, у разі необхідності внесення змін та доповнень.

      Забезпечення включення до планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання виключно ризикових суб‘єктів господарювання разом із ризиковими контрагентами

 

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення 

Щоквартально

Згідно з планами – графіками  документальних перевірок заплановано 7 планових перевірок, які розпочато у у встановлені  терміни. Станом на 1 липня 2012 року закінчено – 3, за результатами яких  донараховано 570,0тис.грн. та зменшено  від’ємне значення  об’єкта оподаткування  податком на  прибуток 14477,0тис.гривень. Сума в розмірі 513,0тис.грн. не узгоджена, оскаржується в адміністративному порядку 

 

4.3.             

Впровадження  організаційних заходів щодо підвищення  рівня  ефективності проведення контрольно – перевірочної роботи

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

З метою підвищення  рівня  ефективності проведення контрольно – перевірочної роботи проведено                12  загальних економічних навчань с працівниками МДПІ

 

 

4.4.             

Аналіз результатів контрольно-перевірочної роботи та підготовка відповідної інформації керівництву МДПІ

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя 2012 року донараховано узгоджених податкових зобов’язань  1028,0тис.грн.,  зменшено від’ємне значення об’єкту оподаткування податком на            прибуток  - 14477,0тис.гривень. Надійшло за актами перевірок 1096,0тис.гривень. Рівень узгодженості 61,4 відсотка

 

4.5.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, що входять до складу фінансово – промислових груп

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Суб’єкти господарювання, що входять до складу фінансово – промислових груп на обліку в МДПІ відсутні

 

4.6.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, які сформували податковий кредит з ПДВ за рахунок операцій з „сумнівними” контрагентами

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення 

Перше півріччя

З  метою відпрацювання ризикових підприємств проведено перевірки та   донараховано  578,0 тис.гри.,  всього відпрацьовано  схемного податкового кредиту на  суму 578 тис. гривень

 

 

 

4.7.             

Відпрацювання  в ході проведення перевірок ланцюгів постачання та реалізації продукції з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування

Відділ податкового контролю

 

Перше півріччя

У першому півріччі 2012 року по 3-х платниках проведено  перевірки,  за результатами яких донараховано 133тис.гривень.  Дані суми оскаржуються в адміністративному порядку

 

4.8.             

Аналіз ефективності відбору  платників податків з валовими доходами понад 30млн.грн. для включення їх до планів-графіків проведення документальних планових перевірок суб‘єктів господарювання

Відділ  податкового контролю

Перше півріччя

Для включення до планів-графіків проведення документальних планових перевірок суб‘єкти господарювання відбираються за  критеріями:

- низький     рівень   податкової    віддачі – податкове навантаження платника нижче середньо галузевого(0,46 відсотків);

- формування податкового кредиту по ПДВ    на      суму     понад     100тис грн.

за рахунок податкових накданих незареєстрованих в єдиному реєстрі)

 

4.9.             

Організація проведення документальних перевірок суб‘єктів господарювання за рішеннями судових органів, постановами слідчих податкової міліції та інших правоохоронних органів

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Проведено  2 перевірки по постанові  податкової міліції. Зменшено податковий кредит та податкове зобов’язання на  суму 100,4тис.грн.  та 152,1тис.грн.  відповідно

 

4.10.         

Організація проведення фактичних перевірок суб‘єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Фактичні перевірки суб‘єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг спеціалістами МДПІ не проводились

 

 

4.11.         

Організація, супроводження та участь у проведенні перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, банківських та фінансово-кредитних установ

Відділ податкового контролю

Щоквартально

У першому півріччі 2012 року проведена 1 перевірка Порушень не виявлено

 

4.12.         

Здійснення своєчасного та якісного формування депозитарію актів документальних перевірок

 

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Акти перевірок своєчасно направляються в депозитарій.  Протягом першого півріччя  п.р. внесено 13  актів

 

 

4.13.         

Впровадження організаційних заходів щодо підвищення рівня ефективності проведення камеральних перевірок щодо достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Проведено камеральну  перевірку щодо достовірності заявленої  суми  ПДВ  та  прийнято рішення  за  результатами якого матеріали  передано до  відділу податкового контролю для подальшого проведення позапланової перевірки

 

4.14.         

Вжиття заходів щодо використання інформаційних баз даних ДПС України та інших джерел інформації при здійсненні документальних невиїзних (камеральних) перевірок з питань достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

При здійсненні камеральних перевірок використовуються  всі  наявні джерела  інформації

 

4.15.         

Організація роботи щодо проведення документальних позапланових виїзних перевірок з питань достовірності нарахування платниками податків сум до бюджетного відшкодування ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Проводиться документальна  позапланова виїзна перевірка  з  питання  правомірності  заявленої  суми  до відшкодування   ПДВ

 

Розділ 5. Організація роботи МДПІ щодо контролю за погашенням податкового боргу та застосуванням до платників податків процедур банкрутства

 

5.1.          

Організація роботи щодо забезпечення погашення податкового боргу, в тому числі надходження платежів до бюджету грошовими коштами 

Сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

В результаті вжитих заходів з  погашення податкового боргу у 2012 році до зведеного бюджету надійшло 1368,0тис.грн (при плановому завданні 1163,3тис.грн),  план виконано на 117,2відсотків. Скорочено податковий  борг  на 1061,0тис. гривень

 

 

5.2.          

Забезпечення виконання та аналізу вжитих заходів із стягнення податкового боргу

Сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

За рахунок стягнення за рішеннями суду надійшло – 4,1тис.грн, самостійно сплачено платниками – 1363,9тис.грн.,  готівка та  майно не вилучались (після оскарження в судовому порядку платники самостійно погасили борг)                                                                                                                                        направлено до суду в поточному році 34 позовних заяви на стягнення податкового боргу

 

5.3.          

Організація та забезпечення виконання роботи щодо:

провадження справ про банкрутство суб’єктів господарювання, які мають податковий борг;

рішень судів, що знаходяться на виконанні в органах державної виконавчої служби;

виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави

 

Сектор  погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Щоквартально

Протягом першого півріччя визнано банкрутом 1 підприємство.

 

На виконання рішень судів, що знаходяться в органах ДВС надійшло 4,1тис.гривень.    

В результаті реалізації безхазяйного майна         до         бюджету     надійшло

80,7тис.грн.,  завдання виконано  на 183,3  відсотків

 

5.4.          

Розробка та забезпечення вжиття заходів, спрямованих на погашення  податкового боргу

Сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Розроблені та проводяться заходи, спрямовані на погашення  податкового боргу,  які  затверджені  від 05.01.2012  та 05.03.2012

 

5.5.          

Розгляд пропозицій платників податків щодо розстрочення (відстрочення)  сплати грошових зобов’язань та податкового боргу.

Підготовка відповідних рішень згідно з вимогами чинного законодавства та здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення (відстрочення)

Сектор погашення податкового боргу, Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

В першому півріччі було позитивно розглянуто 6 пропозицій платників податків, щодо розстрочення сплати грошових зобов’язань.                                                 Підготовлені відповідні рішення  на суму 300,5тис.грн. згідно з вимогами чинного законодавства та здійснюється постійний контроль за виконанням умов договорів розстрочення

 

 

Розділ 6. Організація роботи МДПІ щодо координації роботи з питань основної діяльності та здійснення контролю за виконанням документів

 

6.1. Завершення організації виконання Плану заходів з проведення реорганізації Маловисківської МДПІ Кіровоградської області                                                                                                                                                        

 

6.1.1.    

Подання пакету документів державному реєстратору для реєстрації Маловисківської МДПІ 

Юридичний відділ

 

У строки,  визначені   законодавством

Забезпечено подання  пакету документів Державному реєстратору 27.03.12 для реєстрації Маловисківської   МДПІ  Кіровоградської  області  ДПС, виписка від 27.03.12 серії ААБ №156658

 

6.1.2.    

Забезпечення в установленому порядку реєстрації Маловисківської МДПІ в управлінні Пенсійного фонду України в Маловисківському районі, як платника єдиного соціального внеску (його правонаступника), а також повідомлення  Управління Державної казначейської служби України у Маловисківському районі Кіровоградської області та інших

 

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності, юридичний відділ

У строки, визначені законодавством

Зареєстровано Маловисківську  МДПІ Кіровоградської області  ДПС платником єдиного соціального внеску  та повідомлено УДКС України у Маловисківському  районі Кіровоградської області  та  інші  фонди  соціального страхування (лист від 02.04.12 №16/9/05-011)

 

6.1.3.    

Здійснення в установленому порядку звільнення попереджених працівників у зв’язку із скороченням  чисельності згідно з п.1 ст.40  КЗпП  України.

 

Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

 

Через два місяці після попередження

Працівники  номенклатури   МДПІ не  звільнялися  відповідно до п.1 ст.40 КЗпП України

 

6.1.4.    

Призначення в установленому порядку працівників на посади, визначені у  штатному розписі  Маловисківської  МДПІ

 

Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Протягом двох місяців після державної реєстрації

ДПС у Кіровоградській області

Забезпечено призначення  працівників  відповідно до штатного розпису  та  вимог  чинного законодавства

 

6.1.5.    

Повідомлення Маловисківського районного центру зайнятості в установленому порядку про працівників, яких вивільнено

 

Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Протягом 10 календарних днів після звільнення працівників

У  встановлені терміни повідомлено Маловисківський  районний центр зайнятості про вивільнення 2-х  заступників  начальника МДПІ 

 

6.1.6.    

Організація виконання в установлені терміни заходів щодо фінансово-господарської діяльності, пов’язаних з реорганізацією Маловисківської  МДПІ Кіровоградської області Державної податкової  служби 

 

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності, сектор адміністративно-господарського забезпечення

 

У строки,

визначені ДПС України

Виконано заходи,  пов’язані з реорганізацією Маловисківської  МДПІ Кіровоградської області Державної податкової  служби,  а  саме: вкладено нові угоди щодо надання послуг  зв’язку, електроенергії   та  інші

 

6.2. планування діяльності МДПІ

 

6.2.1.       

Складання звіту про виконання Плану основних питань економічної та контрольної роботи Маловисківської  МДПІ та направлення його до ДПС області  у встановленому порядку

 

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи

До 30 січня  

2012 року

Забезпечено формування та  подання  у встановлені терміни звіту про виконання Плану основних питань економічної та контрольної роботи Маловисківської  МДПІ до  ДПС у Кіровоградській області (лист від 30.01.12 вих.№160/8/13-020)

 

6.2.2.       

Розробка та надання у встановленому порядку голові ДПС в області плану роботи Маловисківської МДПІ на друге півріччя 2012 року та забезпечення розміщення їх на веб-сайті МДПІ  з метою оприлюднення

 

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи, відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю, структурні підрозділи

До 20 червня 2012 року

 

Забезпечено надання голові ДПС в області плану роботи Маловисківської МДПІ на друге півріччя 2012 року  (лист від 19.06.12 .№824/8/13-003) та розміщення його  на веб-сайті МДПІ  з метою оприлюднення

 

 

6.2.3.       

Розробка та затвердження в установленому порядку планів роботи структурних підрозділів МДПІ на ІІ та ІІІ квартали 2012 року

 

Структурні підрозділи

Березень,

червень

Всі структурні  підрозділи  розробили  плани  роботи  на ІІ  та ІІІ квартали 2012 року   у  встановлені  терміни

 

6.2.4.       

Формування звітів про виконання планів роботи структурних підрозділів МДПІ за І квартал 2012 року

 

 

Структурні підрозділи

Квітень

Сформовані  звіти про  виконання  планів роботи структурних  підрозділів за І квартал 2012  року

 

6.3.  організація проведення  нарад, заслуховувань,  міжвідомчих  нарад та робочих груп тощо

 

6.3.1.       

Підготовка відповідних зведених аналітичних матеріалів керівництву МДПІ  до  колегії, нарад Маловисківської, Новоархангельської, Новомиргородської районних  адміністрацій, сесій районних рад та інших міжвідомчих нарад, робочих груп

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності , структурні підрозділи

Перше півріччя

 Підготовлено зведені  інформаційно-аналітичні матеріали для участі керівництва  Маловисківської  МДПІ  Кіровоградської області  ДПС  у колегіях, нарадах,  сесіях  районних  рад  та інших нарадах, засіданнях робочих  груп

 

6.3.2.       

Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад керівного складу ДПС в області з питань основної діяльності та підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи

 

 

Перше півріччя

Проведено 12 апаратних  нарад  з  питань основної діяльності  МДПІ, за  результатами яких  складено 5 протоколів та 12 доручень,  які доведено до  виконавців

 

6.3.3.       

Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів та забезпечення проведення за участі керівництва МДПІ у виробничих та селекторних нарадах, заслуховуваннях та засіданнях колегії ДПС в області тощо з питань забезпечення надходження платежів до бюджету.

  Підготовка проектів відповідних розпорядчих документів МДПІ та здійснення контролю за їх виконанням 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Перше півріччя

Підготовлено інформаційно-аналітичні матеріали для участі керівництва  Маловисківської  МДПІ  Кіровоградської області  ДПС  у нарадах  з  питань забезпечення  надходжень 

 За  підсумками колегій ДПС в області підготовлено та доведено до структурних  підрозділів для безумовного виконання 4 накази

 

6.3.4.       

Підготовка та надання керівництву МДПІ аналітичної інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах МДПІ

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої  роботи

Щотижнево

Протягом першого півріччя  2012 року підготовлено та надано керівництву МДПІ 4  інформаційні  довідки  про  стан виконавської дисципліни (від 10.01.2012,  від  11.06.2012, від 19.06.2012, від  26.06.2012)

 

6.4. організація  контролю за виконанням Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України  та звернень і запитів народних депутатів України

 

6.4.1.       

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади

 

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи, сектор адміністративно-господарського забезпечення, структурні підрозділи

Перше півріччя

Контроль здійснювався без  застосування автоматизованої  системи АСЕДОРР

 

6.4.2.       

Забезпечення контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень і запитів народних депутатів України та підготовкою відповідей на них

Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Перше півріччя

В січні-червні 2012 року надійшло 2 звернення громадян, які  розглянуто своєчасно

 

6.5. організація  контролю за виконанням розпорядчих документів та доручень керівництва ДПС в області та МДПІ

 

 

6.5.1.       

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням наказів, розпоряджень ДПС України та ДПС в області, окремих доручень, протокольних доручень, наданих на апаратних, виробничих та селекторних нарадах та засіданнях Колегії ДПС України  та ДПС в області , МДПІ тощо

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

Контроль здійснювався без  застосування автоматизованої  системи АСЕДОРР

 

6.5.2.       

Проведення перевірок структурних підрозділів МДПІ з питань організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента, Кабінету Міністрів, Верховної Ради України, запитами і зверненнями народних депутатів України,  власними розпорядчими документами та  вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків у цій роботі

 

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої  роботи

Перше півріччя

При виявленні порушень  законодавства, не виконання вимог доручень Президента України Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень керівництва ДПС України, ДПС в  області  готувались накази про притягнення винних до відповідальності. Підготовлено 7 наказів,  якими притягнено до відповідальності 16 працівників

 

6.5.3.       

Проведення аналізу стану виконавської дисципліни в МДПІ  у розрізі структурних підрозділів  щодо виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень керівництва ДПС України та підготовка аналітичної інформації керівництву ДПА в області з відповідними пропозиціями щодо поліпшення цієї роботи

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

Про стан виконавської дисципліни підготовлено 5  інформаційних довідок  (від 10.01.2012, 12.06.2012, 19.06.2012, 26.06.2012)

 

6.5.4.       

Надання практичної допомоги (у разі необхідності) структурним підрозділам з  питань впровадження сучасних технологій системного автоматизованого контролю

 

Головний державний податковий інспектор з організаційно-розпорядчої  роботи

Перше півріччя

У разі необхідності надається  практична допомога структурним підрозділам МДПІ з  питань впровадження сучасних технологій системного автоматизованого контролю

 

Розділ 7. Координація роботи МДПІ щодо внесення пропозицій із удосконалення норм законодавчих, інших нормативно-правових актів та відомчих розпорядчих документів

 

 

7.1.

Надання пропозицій до ДПС області щодо внесення змін та вдосконалення  проектів законодавчих та інших  нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів ДПС України

 

Структурні підрозділи

Перше півріччя

Систематично надавались  пропозиції до  ДПС в  області  щодо внесення змін до  законодавчих та інших  нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів (листи від 23.01.2012 №33/8/31-070;  від 23.02.2012  №173/8/31-070; від 23.03.2012 №259/8/31-070; від 23.04.2012         №89/8/06-042;  від 26.04.2012                    № 77/8/13-011;  від  24.05.2012  №142/8/13-013; від 25.04.2012     №74/8/20-05; від 07.05.2012             №97/8/20-05; від 25.05.2012      №146/8/20-05

 

Розділ 8. Організація правової роботи МДПІ

 

 

8.1.             

Забезпечення участі у засіданні судів різних інстанцій щодо оскарження рішень х МДПІ

 

 

 

Юридичний відділ

Перше півріччя

Протягом 2012 року забезпечено представництво інтересів Маловисківської  МДПІ    у  судових засіданнях

 

 

8.2.             

Проведення інвентаризації актуальних та резонансних справ,  що розглядаються судами за участю МДПІ

 

 

 

 

 

 

Юридичний  відділ

Перше півріччя

Проведено інвентаризацію актуальних та резонансних справ, що розглядаються судами за участю МДПІ. У головному офісі МДПІ 1 резонансна та 4 актуальні справи, у Новомиргородському відділенні – 1 резонансна та 1 актуальна справи. Всі справи знаходяться на розгляді в судах першої та апеляційної інстанції

 

8.3.             

Проведення моніторингу стану організації роботи юридичного підрозділу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Юридичний  відділ

 

Здійснюється моніторинг стану організації роботи юридичного відділу, постійно ведеться претензійно-позовна робота та супроводження справ у судах першої, апеляційної та касаційної інстанцій. На  користь  МДПІ  винесено остаточних рішень по 40 справах на суму 452,2тис.грн.,  на  користь платників податків протягом першого півріччя поточного року остаточні рішення не приймались

 

8.4.             

Здійснення моніторингу інформації щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ з урахуванням судової практики розгляду справ Верховним та Вищим господарським судами України та застосування їх  в  практичній діяльності

 

 

 

Юридичний  відділ

Перше півріччя

Працівниками  юридичного  відділу постійно проводиться моніторинг інформації щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ, вивчається, опрацьовується та застосовується в практичній діяльності

 

8.5.             

Забезпечення організації роботи та проведення моніторингу справ про банкрутство боржників за процедурами судового провадження

 

 

 

 

 

 

 

 

Юридичний  відділ

Перше півріччя

Працівниками відділу постійно  проводиться  моніторинг  справ  про банкрутство боржників за  процедурами судового провадження, проводиться  робота щодо недопущення проведення  процедури банкрутства  платників  податків  без участі представників  органів ДПС. В січні-червні 2012 року супроводжувалось 16  справ  на  суму 4573,0 тис. гривень

 

 

 

Розділ 9. Організація роботи щодо запобігання та  виявлення корупційних правопорушень в МДПІ

 

9.1.         

Дотримання вимог Законів України від 7 квітня 2011 року №3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції" та від 7 квітня 2011 року №3207-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення"

 

Структурні підрозділи

 

Перше півріччя

Працівниками МДПІ забезпечено дотримання   вимог Законів України  від

7  квітня  2011 року    №3206-VI      "Про

засади запобігання і протидії корупції" та  від  7   квітня  2011 року  №3207-VI "Про      внесення       змін     до     деяких     

законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення"

 

 

 

 

 

9.2.         

Проведення профілактичної роботи серед працівників структурних підрозділів МДПІ з метою запобігання корупційним правопорушенням

 

Структурні підрозділи

 

Перше півріччя

Періодично вживаються  упереджувальні  заходи,  спрямовані на  запобігання  корупційних  діянь:  проводяться економічні заняття,  лекції за  участю працівників ВВБ  при ДПС у Кіровоградській області

 

 

 

 

Розділ 10. Організація роз’яснювальної роботи та обслуговування платників податків

 

 

10.1. проведення роз’яснювальної роботи

 

10.1.1.   

Організація та проведення семінарів для платників податків із питань застосування податкового законодавства

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Протягом першого півріччя ц.р. проведено 54 семінари та практикуми  для  платників податків

 

10.1.2.   

Організація та проведення публічного інформування платників податків через веб-сайт МДПІ та ЗМІ з питань застосування податкового законодавства

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

На  сторінках веб - сайта розміщено 38 матеріалів,  із них 15 інформаційних, 23 консультаційно-роз’яснювальних

 

10.1.3.   

Проведення спільно з місцевими органами влади акції „Податки без таємниць” 

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щоквартально

Щоквартально проводиться акція «Податки без таємниць»

 

10.2. формування податкової культури населення та підвищення позитивного іміджу державної податкової служби України

 

10.2.1.                        

Координація роботи з формування податкової культури у школярів та студентів – майбутніх платників  податків

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Перше півріччя

 

Проведено 16 заходів з майбутніми платниками податків

 

10.2.2.                        

Розповсюдження друкованої продукції для платників податків з питань податкового законодавства та формування високої податкової культури

Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Перше півріччя

Розповсюджено 19  видів друкованої  продукції загальним накладом 2260 примірників

 

10.3. забезпечення доступу до публічної інформації

 

10.3.1.   

Аналіз, систематизація, складання звітів щодо задоволення запитів на публічну інформацію

   Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Щомісячно

 

Забезпечено  своєчасне складання та подання звітності щодо задоволення запитів на публічну інформацію

 

10.3.2.   

Оприлюднення інформації, розпорядником якої є МДПІ, в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті МДПІ

   Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Перше півріччя

Інформація, розпорядником якої є МДПІ, в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті МДПІ не оприлюднювалась

 

10.3.3.   

Надання запитувачам інформації, що знаходиться у володінні МДПІ  за запитами на інформацію

   Головний державний податковий інспектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Перше півріччя

Надійшов  1  запит на  публічну  інформацію,  на  який своєчасно  надано відповідь

 

10.4.  забезпечення сприятливих умов по наданню адміністративних послуг

 

10.4.1

Забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання згідно

затверджених стандартів надання адміністративних послуг

Відділ інформатизації та обліку платників податків, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, сектор погашення податкового боргу, відділ податкового контролю,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Забезпечено надання адміністративних  послуг в установлені терміни та  відповідно до вимог чинного законодавства

 

10.4.2.

Забезпечення надання адміністративних послуг за принципом „єдиного вікна” та з використанням „електронної черги” (надання платниками податків запитів на адресу МДПІ засобами мережі  Інтернет)

 

Відділ інформатизації та обліку платників податків, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, сектор погашення податкового боргу, відділ податкового контролю,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

В МДПІ створено «єдине вікно» та  завершуються роботи по його облаштуванню. Запити від платників податків засобами мережі Інтернет  протягом 2012року не надходили

 

Розділ 11. Організація роботи МДПІ  щодо взаємозв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

 

11.1.1.

Взаємодія з громадською радою при МДПІ при організації та проведення її засідань

   Відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Щоквартально

Протягом І кварталу п.р. проведено 3 засідання  громадської ради 

 

11.2. організація розгляду звернень громадян  та проведення особистого прийому громадян

 

 

11.2.1.   

Здійснення аналізу стану розгляду звернень громадян, надання відповідної аналітичної інформації керівництву МДПІ та забезпечення розміщення  її на веб-сайті МДПІ

 

   Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Перше півріччя

До МДПІ надійшло 1 звернення, яке розглянуто в  установлені  терміни

 

11.2.2.                    

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами МДПІ

   Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Згідно із затвердженим графіком прийому громадян

Забезпечено проведення особистого прийому громадян. Проведено 2 прийоми громадян

 

11.2.3.   

Забезпечення доведення доручень, наданих керівництвом МДПІ під час особистих прийомів громадян, структурним підрозділам МДПІ та здійснення контролю за їх виконанням

   Головний державний податковий інспектор із забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Перше півріччя

Всі доручення, які надавались керівництвом під час особистих  прийомів виконані.

 

11.3. організація публічних заходів за участю керівництва  МДПІ

 

 

11.3.1.   

Проведення зустрічей з громадськістю, громадськими організаціями з актуальних питань оподаткування та діяльності МДПІ за участю керівництва МДПІ

   Відділ із взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Протягом першого півріччя ц.р. проведено 16  заходів за участю керівництва МДПІ

 

11.3.2.   

Проведення за участю керівництва МДПІ  прес-конференцій (брифінгів),  телефонних „гарячих” ліній та інших публічних заходів із актуальних питань діяльності органів ДПС

    Відділ із взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

У січні – червні 2012 року проведено за участю керівництва МДПІ 14 сеансів «гаряча лінія», організовано 2 зустрічі керівництва МДПІ з кореспондентами місцевих ЗМІ з метою надання інтерв’ю пресі

 

11.4. організація роботи із засобами масової інформації

 

11.4.1.   

Інформування громадськості через засоби масової інформації та веб-сайт МДПІ щодо завдань, напрямів і результатів діяльності МДПІ, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків до бюджетів усіх рівнів

 

   Відділ із взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Підготовлено та надіслано до ЗМІ 51 інформаційний матеріал (статті,  повідомлення, прес-релізи, оголошення тощо)

 

11.4.2.   

Організація роботи МДПІ  щодо проведення прес-конференцій  та брифінгів з актуальних питань МДПІ

   Відділ із взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Прес-конференції та брифінги не проводились

 

11.5. організація роботи щодо вивчення громадської думки

 

11.5.1.

Проведення опитування громадської думки для гармонізації взаємовідносин органів ДПС області та громадськості

   Відділ із взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Протягом першого півріччя ц.р. проведено 2 опитування громадської  думки щодо  діяльності ДПС

 

Розділ 12. Організація роботи щодо формування податкової звітності

 

12.1.

Формування аналітичної та зведеної інформації щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість      

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Щоденно та щомісячно формуються звіти щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість та забезпечується надання  відповідної  інформації керівництву  МДПІ

 

12.2.

Формування звіту „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

   Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щомісячно

Щомісячно формуються звіти „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

 

12.3.

Формування звітності за формою №1-ПП “Про суми податкових  пільг”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щоквартально

Забезпечено щоквартальне формування звітності за формою №1-ПП  та проводиться аналіз втрат бюджету від застосування  пільг

 

12.4.

Формування та узагальнення Зведеної інформації про можливі обсяги сум бюджетного відшкодування  ПДВ грошовими коштами на розрахунковий рахунок  по суб’єктах підприємницької діяльності

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Перше півріччя

Забезпечується формування    інформації про можливі обсяги відшкодування ПДВ грошовими коштами на розрахунковий рахунок по суб’єктах підприємницької діяльності

 

12.5.

Формування  річного звіту „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Забезпечено формування річного звіту „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій”

 

Розділ 13. Організація роботи щодо підтримки в актуальному стані 

та функціонування автоматизованих інформаційних систем (АІС) та їх удосконалення

 

13.1.

Забезпечення підтримки інформаційних систем МДПІ в актуальному стані, зокрема серверного обладнання, інформаційних систем, комп’ютерного обладнання та автоматизованих робочих місць

  Відділ  інформатизації та обліку платників податків,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя ц.р. виконувались роботи щодо підтримки інформаційних систем МДПІ в актуальному стані, зокрема серверного обладнання, інформаційних систем, комп’ютерного обладнання та автоматизованих робочих місць

 

 

13.3.

Супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

У звітному періоді забезпечено  супроводження та вдосконалення програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

 

 

Розділ 14. Організація роботи щодо забезпечення захисту інформації в МДПІ

 

14.1.         

Організація роботи щодо належного функціонування комплексної системи захисту інформації  МДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

 

Перше півріччя

Постійно ведеться робота щодо створення та функціонування комплексної системи захисту інформації МДПІ

 

 

14.2.         

Забезпечення антивірусного захисту інформаційних ресурсів в автоматизованій системі МДПІ

Відділ інформатизації та обліку платників податків,  Новомиргородське та Новоархангельське відділення

Перше півріччя

Забезпечено антивірусний захист інформаційних ресурсів в автоматизованій системі  МДПІ 

 

 

Розділ 15. Заходи з добору, розстановки персоналу та проходження державної служби

 

 

15.1.

Здійснення на конкурсній основі відповідно до Закону України „Про державну службу” комплектування структурних підрозділів ДПС в області керівними працівниками та спеціалістами відповідного фаху і кваліфікації, вивчення та аналіз документів кандидатів на вакантні посади, підготовка проектів наказів про призначення, переміщення та звільнення працівників МДПІ. Організація роботи конкурсної комісії і проведення конкурсу з добору спеціалістів на державну службу  та їх переміщення

   Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Перше півріччя

Протягом першого півріччя             2012 року прийнято на роботу 6  працівників, із них: 2 на конкурсній основі, 4 – за переведенням,  підготовлено 55 наказів з особового складу

 

15.2

Забезпечення виконання комплексу робіт щодо  присвоєння чергових і позачергових (дострокових) звань, спеціальних звань або рангів державного службовця

 

   Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Перше півріччя

Забезпечено виконання комплексу робіт щодо присвоєння чергових і позачергових (дострокових) звань, спеціальних звань або рангів державного службовця. Протягом звітного періоду переглянуто звання 7 працівникам

 

 

15.3

Здійснення контролю  за своєчасним поданням декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру державних службовців МДПІ , складання звітів до ДПС області   з цього питання

 

   Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Перше півріччя

Працівниками МДПІ забезпечено подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Про результати декларування  направлено  лист до ДПС в  області         від 29.03.2012  №1/8/04-010

 

15.4

Підготовка пропозицій щодо  формування кадрового резерву на посади керівних працівників МДПІ, які відносяться до номенклатури ДПС  в області

   Головний спеціаліст з питань роботи  персоналу

Перше півріччя

 

Підготовлено та подано до ДПС в  області  пропозиції щодо формування кадрового резерву на посади керівних працівників МДПІ, які відносяться до номенклатури ДПС  в області

 

Розділ 16. Організація роботи щодо професійної підготовки фахівців та підвищення  кваліфікації  персоналу

 

16.1.

Забезпечення участі у семінарах–нарадах у ДПС в області

Структурні підрозділи,

Протягом  року

Відповідно до  листів ДПС в області забезпечено участь працівників у  семінарах- нарадах

 

16.2.

Проведення економічного навчання працівників із питань підвищення їх професійного рівня, обговорення матеріалів перевірок, наказів ДПС України, вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів

   Структурні підрозділи, відділ взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Протягом  року

За звітний період забезпечено проведення 12 економічних навчань з працівниками щодо підвищення їх професійного рівня, обговорення новацій, запроваджених Податковим кодексом України та змінами до нього,  матеріалів перевірок, наказів ДПС України, ДПС в  області, вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів

 

 

Розділ  17. Організація фінансової діяльності МДПІ

 

 

17.1.

Забезпечення цільового використання бюджетних коштів МДПІ відповідно до затверджених кошторисів (тимчасових кошторисів) витрат на поточний рік

 

   Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

 

Перше півріччя

 

Протягом першого півріччя 2012 року забезпечено цільове використання бюджетних коштів МДПІ. в межах асигнувань

 

17.2.

Складання звітності про виконання кошторису за 2011 рік

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

І квартал

Звіт складено відповідно до графіку здачі звіту своєчасно і в повній мірі

 

Розділ  18. Забезпечення  адміністративно-господарської діяльності та матеріально – технічного розвитку МДПІ

 

18.1.

Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази МДПІ , поліпшення умов праці їх працівників МДПІ, забезпечення приміщеннями, канцелярським приладдям, папером, оргтехнікою

 

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

За перше півріччя 2012 року використано відповідно до плану асигнувань по КЕКВ-1131-1800,00грн. на придбання  канцтоварів, по КЕКВ-26833,0грн. - на оплату за послуги зв’язку, поточний ремонт комп’ютерної та копіювальної техніки, супроводження програмного забезпечення

 

18.2.

Забезпечення надання до ДПС області оновленої інформації (відомості про юридичних осіб, нерухоме майно, форми фінансової, статистичної звітності і фінансових планів суб’єктів господарювання) для внесення змін до Реєстру об’єктів державної власності

 

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Забезпечено  надання до ДПС в  області оновленої  інформації

 

18.3.

Забезпечення раціонального використання і експлуатації автомобільного транспорту МДПІ

 

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Використання службового автотранспорту проводилось відповідно до затверджених лімітів пробігу на місяць

 

 

18.4.

Реалізація заходів з питань охорони та пожежної безпеки приміщень МДПІ

  Сектор адміністративно-господарського забезпечення

 

Перше півріччя

Проводиться встановлення охоронної  сигналізації в головному офісі МДПІ

 

18.5.

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України від 1 червня 2010 року №2289-VI „Про здійснення державних закупівель.”

Забезпечення надання Звіту про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг до ДПС області

   Сектор адміністративно-господарського забезпечення

Щоквартально

 

Звіт здано відповідно до термінів подачі звітності  (файл 01000307.10 r)

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

Начальник  Маловисківської МДПІ  Кіровоградської області ДПС  

                                                                  С.В.Жеребенко