Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про виконання плану роботи Долинської міжрайонної державної податкової інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби на перше півріччя 2012 року

опубліковано 10 серпня 2012 о 15:54

Звіт про виконання плану  роботи

Долинської  міжрайонної державної податкової інспекції 

Кіровоградської області Державної податкової служби на перше півріччя 2012 року

 

 

 

 

 

з/п

Зміст заходу

 

Відповідальні виконавці

 

Термін виконання

Інформація про виконання

 

Розділ 1.   Організація роботи  МДПІ щодо виконання завдань із збору платежів до бюджетів та інших завдань із надходження платежів

до бюджетів

 

1.1.             

Розробка та доведення до керівників структурних підрозділів МДПІ завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усі рівнів

 

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Перше півріччя

Згідно з наданими пропозиціями керівників структурних підрозділів протягом  першого півріччя 2012 року  підготовлено 6 наказів по МДПІ: від 11.01.2012 №35 “Про розрахункоову базу на  січень 2012 року”, від 10.02.2012 №143 “Про розрахункову базу на лютий 2012 року”, від 13.03.2012 №207 “Про розрахункову базу на березень 2012 року”, від 13.04.2012 №269 “Про розрахункову базу на квітень 2012 року” , від 22.05.2012 №51 “Про розрахункову базу на травень 2012 року” , від 15.06.2012 №87 “Про розрахункову базу на червень 2012 року”

1.2.             

Організація роботи  структурних підрозділів МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів, ритмічного наповнення бюджетів усіх рівнів та виконання та інших завдань, встановлених відповідними наказами ДПС України та ДПС у Кіровоградській області та МДПІ 

 

   Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Для забезпечення виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів розроблено та доведено до структурних підрозділів Плани заходів щодо виконання доведених завдань із забезпечення розрахункової бази на січень від 12.01.2012, на лютий-13.02.2012, на березень -15.03.2012, на квітень -13.04.2012, на травень -14.05.2012, на червень - 15.06.2012 року. В результаті вжитих заходів до загального фонду державного бюджету забезпечено надходження в сумі  6895,9 тис.грн. (96,9 відс. до прогнозу), в тому числі  головним офісом зібрано –2603,4 тис. грн.

(95,4відс.), Бобринецьким відділенням –1407,7 тис.грн. (90,1відс.), Устинівським відділенням –376,1  тис.грн. (102,1 відс.),  Новгородківсь-

ким відділенням -  2071,8тис.грн.(105,5відс.), Компаніївським відділенням – 436,9тис.грн. (88,7відсотка)

1.3.             

Визначення прогнозних показників збору платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі районів та структурних підрозділів  МДПІ

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб,  сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Щомісячно

На підставі наказів ДПС у Кіровоградській області розроблено 6 наказів по МДПІ, які визначають прогнозні показники надходжень податків та зборів до бюджетів усіх рівнів в розрізі структурних підрозділів МДПІ

 

1.4.             

Моніторинг стану щоденних надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності та виявлення резервів їх збільшення. 

За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

  Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Щоденно здійснювався моніторинг стану  надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів у розрізі джерел доходів, за видами економічної діяльності. За результатами проведеної роботи готувалась інформація керівництву з пропозиціями по виявленню  додаткових резервів надходжень. В результаті вжитих заходів додатково надійшло до зведеного бюджету - 7395,8тис.гривень

1.5.             

Здійснення аналізу організації роботи структурних підрозділів МДПІ щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів та інших завдань із надходження коштів до бюджетів, встановлених відповідними наказами ДПС України, ДПС у Кіровоградській області та МДПІ

 

   Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новго-родківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Керівниками структурних підрозділів МДПІ щомісячно надавалась інформація щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджетів усіх рівнів

1.6.             

Розробка щомісячного Плану заходів по  МДПІ щодо   виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджету 

 

   Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Щомісячно у розрізі основних податків по МДПІ розроблялись Плани заходів  щодо виконання доведених завдань із забезпечення збору платежів до бюджету

1.7.             

Проведення аналізу зведених звітів про пільги в оподаткуванні.  За результатами роботи підготовка інформацій керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

   Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Щоквартально

Протягом першого півріччя 2012 року проводився аналіз звітів по пільгам та  обраховуються втрати внаслідок пільгового оподаткування

1.8.             

Затвердження в установленому порядку переліку платежів, закріплених за структурними підрозділами, контроль за справлянням яких покладено на МДПІ

  Головний ДПІ з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Після надходження відповідного наказу ДПС у Кіровоградській області

Згідно наказу Долинської МДПІ від 14.05.2012 №37 затверджено перелік платежів, закріплених за структурними підрозділами Долинської МДПІ Кіро-воградської області ДПС

1.9.             

Забезпечення виконання заходів щодо вдосконалення процедур реєстрації та обліку платників податків в органах державної податкової служби

 

  Відділ інформатизації та обліку платників податків, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

З метою виконання заходів щодо вдосконалення процедер реєстрації та обліку платників в МДПІ опрацьовано 16 листів ДПС в області, якими доведено нормативні документи та надано роз’яснення

1.10.         

Опрацювання в структурних підрозділах МДПІ оглядових листів, телеграм тощо щодо оцінки роботи підпорядкованих структурних підрозділів по відповідних напрямах роботи та вжиття відповідних заходів щодо усунення вказаних у них недоліків

   Структурні підрозділи

 

 

Перше півріччя

В структуних підрозділах щомісячно опрацьовувались оглядові листи ДПС в області по виконавській дисципліні та якості складання актів перевірок, за результатами розгляду винесено 33 накази Долинської МДПІ та вжито заходи щодо усунення недоліків

Розділ 2. Організація роботи  МДПІ  щодо контролю за додержанням податкового законодавства, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджетів юридичними особами, фізичними та самозайнятими особами

 

податок на прибуток

2.1.          

Здійснення аналізу:

ефективності вжитих  заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

     основних показників фінансово-господарської діяльності бюджетоформуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі тощо;

діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій, зокрема громадських, благодійних, релігійних організацій, політичних партій, професійних спілок та виборчих комісій,  що не подають звітності до  МДПІ.

      За результатами роботи підготовка керівництву МДПІ інформації з відповідними пропозиціями

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Щоквартально

 

 

По МДПІ видано розпорядження від 19.03.2012 №10-р та від 15.06.2012 №7-р  “Про роботу з суб’єктами господарювання, які мають значні обсяги валових доходів та сплачують незначні суми податків до державного бюджету” та призначено відповідальних за координацію роботи щодо підвищення податкової віддачі СГ-“мінімізаторами” по податку на прибуток. Позитивні нарахування за І квартал 2012 року – 1050,8ти.грн. (77,8відс.  від

позитивних нарахувань ІV кварталу 2011 року). Проведено 15 засідань робочих комісій  щодо заслуховування керівників, які мають значні валові доходи, але при цьому мають низьку податкову віддачу, складено 15 протоколів співбесід та забезпечено сплату в січні-червні поточного року СГ-«мінімізаторами» податку на прибуток - 100,6тис.гривень.

Структурними підрозділами оподаткування юридичних осіб протягом року проводився аналіз фінансово-господарської діяльності бюджето-формуючих платників податків, стану нарахування і сплати ними податку на прибуток з метою виявлення причин збитковості, низької податкової віддачі.

Станом на 01.04.2012 на обліку рахувалось 4 збиткових підприємства із сумою збитків 19156,8 тис. гривень. Неприбуткові підприємства,  шо не подавали звітність до МДПІ у першому півріччі відсутні

2.2.          

Забезпечення:

 контролю за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати суб’єктами господарювання дивідендів, нарахованих на акції за результатами фінансово-господарської діяльності у попередніх роках;

ефективності вжитих  заходів щодо залучення до оподаткування підприємств, які мінімізують податкові зобов’язання з податку на прибуток;

рівня податкової віддачі з податку на прибуток суб’єктів господарювання, з метою визначення груп ризику для відбору до проведення перевірок суб‘єктів господарювання, які мають рівень податкової віддачі нижче середньо галузевого

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

 

Протягом січня-червня 2012 року проводився контроль за повнотою сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі нарахування та виплати дивідентів. У червні залучено до сплати  податку на прибуток  7 підприємств -“мінімізаторів”  на суму 19,8 тис.гривень.

Податкова віддача з податку на прибуток за підсумками І кварталу 2012 року становить 0,46відс., в тому числі головний офіс-0,32відс.;   Бобринецьке від-ділення -0,71відс.; Новгород-ківське - 1,1відс.; Компа-ніївське-0,85відс.; Устинів-ське- 0,88 відсотка

ПДВ

2.3.          

Здійснення аналізу поданої податкової звітності з ПДВ на предмет відповідності динаміки нарахованого ПДВ тенденціям економічного розвитку регіону

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Згідно проведеного аналізу темпи росту економічного розвитку по Долинському району - 103,3відс., по Бобринецькому - 99,8відс., по Компаніївському - 66,4відс, Новгородківському - 173,8відс., Устинівському - 101,2відс. Динаміка нарахованого ПДВ у першому півріччі цього року становить  по Долинському району - 86,0відс., Бобринецькому – 97,5відс., Компаніївському– 143,7відс., Новгородківському – 56,2відс.  та Устинівському – 92,7 відсотка

2.4.          

Забезпечення контролю за сплатою самостійно задекларованих сум по ПДВ в повному обсязі з метою недопущення приросту новоствореного податкового боргу

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя цього року самостійно задекларовані суми по ПДВ склали - 3291,6тис.грн., в тому числі ФОП-110,6тис.гривень. З них сплачено – 3147,2тис.грн., в тому числі ФОП 111,4тис.грн. Станом на 01.07.12 сума податкового боргу по ПДВ  склала – 144,4тис.гривень

2.5.          

Аналіз вжитих заходів, направлених на забезпечення надходжень податку на додану вартість до державного бюджету за способами сплати

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Забезпечено надходження по

 податку на додану вартість  в сумі 3551,7тис.грн., при доведеному прогнозному показнику 3732,4тис.грн., що становить 95,2відс. до прогнозу, в т.ч. за способами сплати: добровільна сплата –2107тис.грн., за актами перевірок – 719,9 тис.грн., за рахунок погашення податкового боргу - 724,8тис.гривень

2.6.                               

Здійснення контролю за формуванням бюджетоформуючими  платниками податків бази  оподаткування та  недопущення  фактів мінімізації податкових зобов’язань

 

Відділ оподаткування юридичних осіб,  Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

За перше півріччя 2012р. бюджетоформуючими пла-тниками забезпечено на-дходження по ПДВ по головному офісу -1378,6тис.грн, що становить 161,5відс., Бобринецьке відділення - 1170,4тис.грн. (151,3відс.), Компаніївське відділення - 287,7тис.грн. (193,6відс.),Новгородківське відділення – 497,6тис.грн.

(112,3відс.),Устинівське від-ділення – 234,8тис.грн. (169,9 відсотка)

2.7.          

Організація роботи по відпрацюванню розшифровок податкових зобов’язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя цього року проводилось відпрацювання розшифровок податкових зобов’зань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів. Станом на 01.07.12 усунуто розбіжності  по завищенню податкового кредиту по 19 СПД на  суму 621,7тис.грн. (подано уточнюючі роз-рахунки) та по 6 СПД на суму 264,5тис.грн.(згідно проведених актів пере-вірок).  Усунуто розбіжності по заниженню податкового зобов’язання по 1 СПД на суму 15,3 тис.грн. (подано уточнюючий розрахунок) та по 2 СПД на суму 59,9тис.грн.(згідно прове-дених актів перевірок)

2.8.          

Проведення моніторингу даних Єдиного реєстру податкових накладних з метою недопущення формування безпідставного податкового кредиту

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

При проведені камеральних перевірок декларацій з ПДВ  проводиться щомісячний моніторинг формування податкового кредиту за рахунок податкових накладних не зареєстрованих в Єдиному реєстрі

2.9.          

Контроль за правомірністю застосування платниками спеціального режиму оподаткування податку на додану вартість

Відділ оподаткування юридичних осіб , Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Неправомірного застосу-вання платниками спеціаль-ного режиму оподаткування не встановлено

2.10.      

Організація роботи щодо якісного проведення камеральних перевірок в частині обґрунтованості та правомірності використання платниками пільг

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

Протягом січня-червня 2012 року проводились перевірки поданих звітів за формою 1-ПП. Проведеними пере-вірками не втановлено порушень при застосувані платниками пільг

 розширення бази оподаткування ПДВ за рахунок відпрацювання схемного податкового кредиту

 

2.11.      

Організація роботи щодо відпрацювання ризикових категорій суб’єктів  господарювання

 

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, юридичний відділ, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

В результаті вжитих заходів  відпрацьовано та виключено з переліків: 4 СГ-ймовірних ”податкових ям” з сумою схемного податкового кредиту - 976,9тис.грн., 12 СГ-“ймовірних вигодона-бувачів”  з сумою схемного податкового кредиту 2614,1тис.грн. та 4 СГ-“транзитери” з сумою схемного податкового кредиту – 485,8тис.грн. (в тому числі 1 ФОП з сумою схемного податкового кредиту 1,4тис.грн.)

2.12.      

Забезпечення ефективності роботи  структурних підрозділів МДПІ щодо збільшення надходжень платежів до бюджету шляхом унеможливлення включення податкових накладних ризикових категорій суб’єктів  господарювання до Єдиного реєстру податкових накладних

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ інформатизації та обліку платників податків, Бобринецьке, Компаніїв-ське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

В ході камеральних перевірок відслідковуються ризикові категорії СГ щодо включення податкових накладних до Єдиного реєстру податкових накладних

2.13.      

Узагальнення результатів роботи робочої групи щодо відпрацювання ризикових категорій суб’єктів  господарювання. За результатами роботи підготовка інформаційних матеріалів керівництву МДПІ

Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Згідно наказу Долинської МДПІ від 04.05.2012 №16 затверджено склад комісії, яка проводить засідання робочої групи по відпрацюванню підприємств за категоріями, складено 13 протоків засідання робочої групи. Щомісячно  керівництву МДПІ надаються інформаційні матеріали щодо  відпрацювання ризикових підприємств

відшкодування ПДВ

2.14.      

Організація роботи  щодо відшкодування з бюджету сум ПДВ платникам податків, проведення перевірок суб’єктів господарювання з питань правомірності заявлених ними до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Протягом січня-червня 2012 року були відсутні СПД, що заявляють бюджетне відшкодування

2.15.      

Відпрацювання узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ в розрізі декларацій платників, які мають право на бюджетне відшкодування (автоматичне бюджетне відшкодування)

Відділ оподаткування юридичних осіб , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування в першому півріччі 2012 року по Долинській МДПІ не заявлялося

2.16.      

Відпрацювання зведеної інформації щодо можливих обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ в розрізі декларацій менше 100,0тис.грн. по платниках, які мають право на бюджетне відшкодування

Відділ оподаткування юридичних осіб , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування в першому півріччі 2012 року по Долинській МДПІ не заявлялося

2.17.      

Моніторинг сум ПДВ, заявлених до відшкодування, визначення причин їх збільшення та вжиття заходів щодо недопущення неправомірного бюджетного відшкодування ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування по Долинській МДПІ в першому півріччі 2012 року не заявлялося

2.18.      

Проведення моніторингу стану відшкодованих сум ПДВ та залишку невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування по Долинській МДПІ в першому півріччі 2012 року не заявлялося

2.19.      

Організація роботи щодо забезпечення економічно обґрунтованого нормативу залишку невідшкодованого на розрахунковий рахунок податку на додану вартість (активного) своєчасного відпрацювання залишку невідшкодованих сум ПДВ та виконання

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування по Долинській МДПІ в першому півріччі 2012 року не заявлялося

2.20.      

Вжиття заходів щодо недопущенню росту невідшкодованих сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування по Долинській МДПІ в першому півріччі 2012 року не заявлялося

2.21.      

Проведення організаційних та практичних заходів щодо упередження незаконного відшкодування ПДВ та мінімізації податкових зобов’язань платників податку

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

 

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування по Долинській МДПІ в першому півріччі 2012 року не заявлялося

акцизний податок

2.22.      

Організація роботи  щодо адміністрування акцизного податку, збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

У першому півріччі 2012 року забезпечено надхо-дження збору на розвиток  виноградарства, садівництва, та хмелярства – 137,1 тис.грн., при доведеному прогнозному показнику-  136,5тис.грн.(100,4відс.), в тому числі головний офіс –  39,6тис.грн. (94,3відс. до прогнозу), Бобринецьке від-ділення – 56,2тис.грн. (106 відс.), Устинівське від-ділення – 8,5тис.грн. (73,9відс.), Новгородківське відділення -  15,2тис.грн.

(104,8відс.), Компаніївське відділення –  17,6тис.грн. (113,5 відсотки)

інші платежі з юридичних осіб

2.23.      

Забезпечення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю і повнотою сплати ресурсних, рентних, місцевих платежів

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

За  січень-червень 2012 року забезпечено надходження: плати за спеціальне використання лісових ресурсів - 30,4 тис.грн.

(844,4відс. до прогнозу), збору за спеціальне використання води - 41,8тис.грн. (132,7відс.), плати за користування надрами - 113,9тис.грн. (157,8відс.), плати за землю –15452,1 тис.грн.(125,8відс.), плати за торговий патент –253,2тис.грн.(133,7відс.), фіксованого сільсько-господарського податку – 597,5тис.грн. (104відс.),

місцевих податків та зборів- 13,7тис.грн.(761,1відсотка)

2.24.      

Забезпечення контролю за адмініструванням неподаткових платежів та  екологічного податку

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Надходження по екологічному податку  до державного бюджету за 6 місяців поточного року склали  0,8тис.грн., до місцевого бюджету – 1,9 тис.грн. Неподаткових платежів надійшло по МДПІ   - 308,3 тис.гривень  

2.25.      

Надання роз’яснення платникам щодо особливостей справляння плати за землю з юридичних осіб у 2012 році

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

І квартал

У І кварталі 2012 року надавались роз’яснення платникам щодо особливостей справляння плати за землю з юридичних осіб, в результаті вжитих заходів забезпечено надходження плати за землю з юридичних осіб в сумі     11373,3тис.грн.(125,1відс. до прогнозу), в тому числі: головний офіс –  4096,7тис. грн.(119,4відс.), Бобринецьке відділення – 2208,2 тис.грн.

(140,6відс.),Устинівське від-ділення – 1223,1тис.гривень.

(136,7відс.), Новгородківське відділення –  2307,5тис.грн.

(112,6відс.), Компаніївське відділення –1537,8  тис.грн.

(134,3 відсотків)

2.26.      

Проведення звірок з органами місцевого самоврядування щодо повноти обліку платників податків – юридичних осіб, оподатковуваних площ земельних ділянок та повноти нарахування та сплати ними плати за землю

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компанії-вське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Щомісячно проводились звірки з органами місцевого самоврядування щодо повноти обліку платників-юридичних осіб, оподатковуваних площ земельних ділянок та повноти нарахування ними плати за землю

2.27.      

Проведення аналізу втрат бюджету по платежах внаслідок перебування платників на спеціальному режимі оподаткування у 2011 році.

За результатами надання відповідної інформації керівництву МДПІ

Відділ оподаткування юридичних осіб,  Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

ІІ квартал

Згідно з проведеним аналізом внаслідок перебування платників на спеціальному режимі оподаткування втрати бюджету склали – по головному офісу-9750,5тис.грн., по Бобри-нецькому відділенню – 6628,7тис.грн., по Компа-ніївському відділенню –5423,6тис.грн., по Новго-родківському відділенню –11264,6тис.грн., по Усти-нівському відділенню –6364,2тис.гривень

платежі з фізичних та самозайнятих осіб

2.28.      

Організація роботи  щодо адміністрування податку на доходи фізичних осіб, плати за землю фізичних осіб, єдиного податку на підприємницьку діяльність суб’єктів господарювання – фізичних осіб, збору за першу реєстрацію транспортних засобів

Відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

У першому півріччі  2012 року забезпечено сплату податку на  доходи фізичних осіб по МДПІ  в сумі 39694,9 тис.грн., при плановому завданні  36908,4тис.грн.

(107,5відс. до прогнозу), податку за землю фізичних осіб по МДПІ  в сумі 4078,8 тис.грн., при плановому завданні  3195,4тис.грн.

(127,6відс. до прогнозу), єдиного податку з фізичних осіб в сумі 2196,9тис.грн.

(152,3відс.), збору  за першу

реєстацію транспортних засобів –  84,5тис.гривень

2.29.      

Організація та контроль за застосуванням штрафних (фінансових) санкцій до  платників податків за несвоєчасне подання податкової звітності, несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання

Відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Протягом січня-червня 2012р. по МДПІ винесено 31  податкове повідомлення-рішення, згідно яких застосовано  штрафні (фінансові) санкції за несвоєчасне подання податкової звітності на загальну суму 7,6тис.грн. та 1181 податкове повідом-лення-рішення за несвоє-часну сплату узгодженої суми податкового зобов’язання на суму 56,9тис.гривень

2.30.      

Організація роботи щодо:

забезпечення контролю за дотриманням платниками податків чинного податкового законодавства при виплаті заробітної плати;

здійснення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання-фізичних осіб, які задіяні в схемах ухилення від оподаткування, при здійсненні ними фінансово-господарських операцій;

проведення кампанії декларування громадянами доходів, отриманих у 2011 році

Відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

У першому півріччі  2012 року проведено 69 співбесід з керівниками підприємств з питань повноти оподаткування виплаченої заробітної плати, інших виплат та відшкодувань, що підлягають оподаткуванню. За результатами проведених співбесід  додатково надійшло 41,9тис.грн. податку на доходи фізичних осіб. Перевірено 5 фізичних осіб-підприємців, які були задіяні в схемах ухилення від оподаткування, додатково надійшло 3,4тис.грн. В період проведення кампанії декларування громадянами доходів, отриманих у 2011 році до МДПІ подано 6288 декларацій, в тому числі :  одноосібниками - 4680, громадянами, які отримали спадщину - 143, громадянами, які здають в оренду нерухомість-73, на отримання податкової знижки-198, від продажу корпоративних прав-5, державними службовцями-1025, громадянами які використовують землі водного фонду-42, громадянами, які отри-мували іноземні доходи - 65, інші – 57 декларацій

2.31.      

Організація роботи  щодо забезпечення здійснення спільних дій з органами місцевого самоврядування стосовно проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, спрямованої на погашення заборгованості з виплати заробітної плати та підвищення рівня виплати заробітної плати, а також сплати, відповідно,  належних сум податку на доходи фізичних осіб

Відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя спільно з органами місцевого самоврядування проведено 57 рейдів щодо легалізації найманої праці та виявлено 52 неоформлених працівника. Проводено 9 заслуховувань керівників підприємств з питань підвищення рівня виплати заробітної плати та повноти сплати податку на доходи фізичних осіб

2.32.      

Здійснення аналізу діяльності суб’єктів господарювання-фізичних осіб, з метою виявлення джерел формування їх доходів та витрат. Організація роботи  структурних підрозділів оподаткування фізичних осіб щодо повноти та своєчасності їх оподаткування

Відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Протягом  року

З метою виявлення джерел формування доходів та витрат фізичними особами-підприємцями протягом січня-червня цього року проведено 230 перевірок, за результатами яких додатково донараховано податків на суму 45,5тис.гривень

Розділ 3.   Організація роботи  МДПІ щодо контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів

 

3.1.             

Прийом документів від суб’єктів господарювання та надання їх до РУ Департаменту САТ  ДПС у Кіровоградській області для видачі ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, довідок про включення до Єдиного реєстру місць зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв та тютюнових виробів відокремлених від місця торгівлі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які відокремлені від місць роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Видача отриманих від РУ Департаменту САТ  ДПС у Кіровоградській області ліцензій та довідок  суб’єктам господарювання 

Відділ оподаткування юридичних осіб

Перше півріччя

Щотижнево проводився прийом документів від СГ для оформлення та видачі ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами та видача ліцензій отриманих від РУ Департаменту САТ ДПС України у Кіровоградській області

3.2.             

Забезпечення контролю за надходженням коштів від сплати за ліцензії на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 

Відділ оподаткування юридичних осіб

Перше півріччя

Протягом першого півріччя 2012р надійшло плати за ліцензії на право здійснення  роздрібної торгівлі –308,3 тис.грн., в тому числі по головному офісу – 197,5тис.грн., по Бобри-нецькому відділенню 80,4 тис.грн., по Устинівському відділенню - 7,9тис.грн., по Новородківському відділенню – 13,3тис.грн., по Компаніївському відділенню -9,1тис.гривень

Розділ 4.   Організація роботи МДПІ щодо  здійснення контрольно-перевірочних заходів

 

4.1.             

Формування та надання на затвердження ДПС в області планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання.

За результатами проведеної роботи підготовка інформації керівництву МДПІ з відповідними пропозиціями

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Щоквартально

Своєчасно сформовано та надано на затвердження ДПС в області плани-графіки проведення документальних планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на ІІ та ІІІ квартали 2012 року

4.2.             

Виконання планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб‘єктів господарювання, у разі необхідності внесення змін та доповнень.

      Забезпечення включення до планів-графіків проведення документальних планових виїзних перевірок суб’єктів господарювання виключно ризикових суб‘єктів господарювання разом із ризиковими контрагентами

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Щоквартально

Згідно з  планами графіками проведено 2 документальні перевірки. За результатами проведених планових перевірок до бюджету додатково донараховано 251,7 тис.грн.     узгоджених грошових зобовязань, з них сплачено - 251,7тис.грн. Забезпечено включення до планів-графіків виключно ризикових СГ

4.3.             

Впровадження  організаційних заходів щодо підвищення  рівня  ефективності проведення контрольно – перевірочної роботи

Відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгоро-дківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

У січні – червні цього року рівень узгодженості за актами перевірок зріс на 83,9відс. та становить 93,9відс., в січні-червні 2011 року рівень узгодженості становив – 10 відс. Рівень стягнення донарахованих сум  за актами перевірок першого півріччя 2012 року становить 99,9 відсотків

4.4.             

Аналіз результатів контрольно-перевірочної роботи та підготовка відповідної інформації керівництву МДПІ

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення  

Перше півріччя

За результатами проведених підрозділом податкового контролю перевірок за січень-червень цього року  донараховано 946,8тис.грн., в тому числі головний офіс-331,1тис.грн., Бобринецьке відділення-186,8тис.грн., Но-

вгородківське-303,0тис.грн., Компаніївське - 81тис.грн., Устинівське-44,9тис.гривень

4.5.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, що входять до складу фінансово – промислових груп

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Фінансово-помислові групи у першому півріччі 2012 року не відпрацьовувались

4.6.             

Відпрацювання суб’єктів господарювання, які сформували податковий кредит з ПДВ за рахунок операцій з „сумнівними” контрагентами

Відділ податкового контролю, відділ оподаткування фізичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгоро-дківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

В звітному періоді проводилось відпрацювання трьох СГ з сумою ризикового кредиту 2543,8 тис.грн., який повністю відпрацьований

4.7.             

Відпрацювання  в ході проведення перевірок ланцюгів постачання та реалізації продукції з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування

Відділ податкового контролю

 

Перше півріччя

З метою руйнювання схем мінімізації податкових зобов’язань та ухилення від оподаткування проведено 1 виїзну документальну перевірку, за результатами якої додатково донараховано до бюджету  ПДВ в сумі 133,4тис.грн., в тому числі основного податку 106,8тис.гривень

4.8.             

Аналіз ефективності відбору платників податків з валовими доходами понад 30млн.грн. для включення їх до планів-графіків проведення документальних планових перевірок суб’єктів господарювання

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Згідно проведеного відбору платників податків з валовими доходами понад 30млн.грн. до  плану-графіку проведення документальних планових перевірок включено одного суб’єкта

господарювання

4.9.             

Організація проведення документальних перевірок суб‘єктів господарювання за рішеннями судових органів, постановами слідчих податкової міліції та інших правоохоронних органів

 

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Протягом січня-червня цього року документальні пере-вірки СГ за рішеннями судових органів, постано-вами слідчих податкової міліції не проводились

4.10.         

Організація проведення фактичних перевірок суб‘єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

Фактичні перевірки не проводились

4.11.         

Організація, супроводження та участь у проведенні перевірок суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, банківських та фінансово-кредитних установ

Відділ податкового контролю

Щоквартально

У першому півріччі 2012 року фінансові та небанківські установи не перевірялись

4.12.         

Здійснення своєчасного та якісного формування депозитарію актів документальних перевірок

Відділ податкового контролю

Перше півріччя

По завершенню  док-ментальних перевірок, акти направляються до депо-зитарію актів докумен-тальних перевірок, напра-влено  34 акти перевірки

4.13.         

Вжиття заходів щодо використання інформаційних баз даних ДПС України та інших джерел інформації при здійсненні документальних невиїзних (камеральних) перевірок з питань достовірності заявлених суб‘єктами господарювання до відшкодування з бюджету сум ПДВ

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

Перше півріччя

При проведені документальних невиїзних (камеральних) перевірок з питань достовірності заявлених субєктами господарювання до відшкодування сум ПДВ використовуються всі інформаційні бази даних ДПС України

4.14.         

Організація роботи  щодо проведення документальних позапланових виїзних перевірок з питань достовірності нарахування платниками податків сум до бюджетного відшкодування ПДВ

 

Відділ оподаткування юридичних осіб, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення

 

Перше півріччя

Станом на 01.07.12 залишок задекларованих до відшкодування в рахунок майбутніх платежів сум ПДВ  склав 1639,9тис.грн. Відділом податкового контролю проведено  позап-ланову виїзну перевірку за результатами якої встано-влено завищення суми бюджетного відшкодування ПДВ на суму 1639,9тис.грн., винесено податкове пові-домлення-рішення, яке оскаржується в Апеляцій-ному суді

Розділ 5. Організація роботи  МДПІ щодо контролю за погашенням податкового боргу та застосуванням до платників податків процедур банкрутства

 

5.1.          

Організація роботи щодо забезпечення погашення податкового боргу, в тому числі надходження платежів до бюджету грошовими коштами 

Сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Забезпечено надходження  в рахунок погашення податкового боргу у першому півріччі 2012 року  по МДПІ в сумі  3113,8тис.грн., в тому числі   надходження платежів до бюджету грошовими коштами склали – 3113,8тис.грн. Надходження в рахунок погашення податкового боргу по головному офісу-1168,3тис.грн., по Бобринецькому відділенню –  475,2тис.грн., по Новго-родківському відділенню - 110,4   тис.грн., по Компа-ніївському відділенню -    1279,6тис.грн., по Устинів-ському відділенню –       80,3тис.гривень

5.2.          

Забезпечення виконання та аналізу вжитих  заходів із стягнення податкового боргу

Сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

У першому півріччі цього року надходження в позасудовому порядку по МДПІ склали – 2837,8тис.грн., надходження від боржників які перебувають у процедурі банкрутства – 116тис.грн., стягнуто податкового боргу за виконавчими документами щодо звернення стягнення на активи боржника – 15,5тис.грн. (в.тому числі ФОП – 15,5тис.грн.), стягнуто коштів з банківських рахунків-10,8тис.грн.,  в судовому порядку,  стягнуто за рахунок коштів та майна органів управління держа-вних та комунальних під-приємств – 133,7 тис.гривень

5.3.          

Організація та забезпечення виконання роботи щодо:

провадження справ про банкрутство суб’єктів господарювання, які мають податковий борг;

рішень судів, що знаходяться на виконанні в органах державної виконавчої служби;

виявлення, обліку, зберігання, оцінки та розпорядження безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави

Сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення

 

Щоквартально

Податковий борг платників, які перебувають у процедурах банкрутства станом на 01.07.12 –4761,5тис.грн У звітному періоді надійшло коштів від боржників, які перебувають у процедурі банкрутства –116тис.грн. З початку цього року направлено 31 позов (в тому числі 16 позовів по ФОП) щодо звернення стягнення на активи боржників через ДВС на суму 1071,2тис.грн. ( в тому числі по ФОП на суму 16,5тис.грн.) , стягнуто боргу за виконавчими докуме-нтами 15,5тис.грн. (в тому числі по ФОП-10,5тис.грн.)  Перебувають у виконавчому проваджені 19 справ на суму 2353,3тис.грн., в тому числі 3 справи по  ФОП на суму-73,2 тис.грн. Надходження коштів від реалізації безхазяйного майна за січень-червень цього року  до державного бюджету – 9,8 тис.грн.,  до місцевого –5,8тис.гривень

5.4.          

Розробка та забезпечення вжиття заходів, спрямованих на погашення  податкового боргу

Сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

На виконання листа ДПС в області від 12.04.12 №1470/7/19-024 по МДПІ були розроблені та затверджені 16 квітня 2012 року Заходи по погашенню податкового боргу. В результаті вжитих заходів кількість боржників зменшилась на 14 СГ, так станом на 01.01.12 по МДПІ рахувалось 72 боржника, станом на 01.07.12 рахується 58 боржників

5.5.          

Розгляд пропозицій платників податків щодо розстрочення (відстрочення)  сплати грошових зобов’язань та податкового боргу.

Підготовка відповідних рішень згідно з вимогами чинного законодавства та здійснення контролю за виконанням умов договорів розстрочення (відстрочення)

 

Сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компа-ніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

 

Перше півріччя

Протягом звітного періоду проводилось розстрочення сплати грошових зобов’язань за заявою 10 платників на загальну суму 125,1тис.гривень

Розділ 6. Організація роботи  МДПІ щодо координації роботи з питань основної діяльності та здійснення контролю за виконанням документів

 

6.1. Завершення організації виконання Плану заходів з проведення реорганізації Долинської МДПІ                                                                             

6.1.1.

Подання пакету документів державному реєстратору для реєстрації Долинської міжрайонної державної податкової інспекції

Юридичний відділ

У строки,  визначені   законодавством

 Долинською МДПІ забезпечено подання пакету документів державному реєстратору для реєстрації Долинської МДПІ Кіровоградської області ДПС та здійснено реєстрацію МДПІ, виписка з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців від 24.04.12 серія ААБ №557504

6.1.2.

Забезпечення в установленому порядку реєстрації Долинської МДПІ в Долинському управлінні Пенсійного фонду України, як платника єдиного соціального внеску (його правонаступника), а також повідомлення управління Державної казначейської служби України у Долинському районі та інших

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності, юридичний відділ

У строки,  визначені   законодавством

Забезпечено отримання повідомлення про взяття МДПІ на облік платника єдиного внеску  від Управління Пенсійного Фонду України в Долинському районі  від 28.04.12 №995/02-22. Повідомлено Управління Державної казначейської служби України у Долинському  районі Кіровоградської області та отримано реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів від 27 квітня 2012 року.

Отримано від відділу статистики у Долинському районі довідку з єдиного державного    реєстру   під-

приємств та організацій України  від 25.04.12 АБ №477318

6.1.3.

Здійснення в установленому порядку звільнення попереджених працівників у зв’язку із скороченням  чисельності згідно з п.1 ст.40  КЗпП  України, п.п. „з” ст.63 та п.п. „г” ст.64 Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Української РСР від  29 липня 1991 року №114 (зі змінами та доповненнями)

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи 

 

Через два місяці після попередження

У зв’язку із скороченням чисельності звільнено 9 працівників МДПІ

6.1.4.

Призначення в установленому порядку працівників на посади, визначені у  штатному розписі Долинської  МДПІ

 

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи 

 

Протягом двох місяців після державної реєстрації

Призначено в уста-новленому порядку 82 працівника на  посади, згідно затвердженого штатного розпису

6.1.5.

Повідомлення Долинського районного центру зайнятості в установленому порядку про працівників, яких вивільнено

 

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи 

 

Протягом 10 календарних днів після звільнення працівників

До Долинського районного центру зайнятості 25.04.12 подано звіт про вивільнених працівників

6.1.6.

Організація виконання в установлені терміни заходів щодо фінансово-господарської діяльності, пов’язаних з реорганізацією Долинської МДПІ

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності, відділ адміністративно-господарського забезпечення

У строки, визначені ДПС в області

В установлені терміни проведені всі заходи щодо фінансово-господарської діяльності, пов’язані з реорганізацією МДПІ, затверджено передавальний акт 24 квітня 2012 року

6.2. планування діяльності  МДПІ

6.2.1.

Складання звіту про виконання Плану основних питань економічної та контрольної роботи Долинської МДПІ за 2011 рік та направлення його до ДПС в області  у встановленому порядку

 

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

19 січня 2012 року

Складено звіт про виконання Плану основних питань економічної та контрольної роботи Долинської МДПІ за 2011 рік та направлено до ДПС в області , лист від 19.01.12 №956/8/13-15

6.2.2.

Розробка та надання у встановленому порядку голові ДПС в області планів роботи Долинської МДПІ  на друге півріччя 2012 року та забезпечення розміщення їх на веб-сайті ДПС у Кіровоградській області з метою оприлюднення

 

    Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи, сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

До 20 червня 2012 року

Складено  та направлено  до ДПС в області План роботи Долинської МДПІ на друге півріччя 2012 року , лист від 19.06.12 №1375/8/13-15

6.2.3.

Розробка та затвердження в установленому порядку планів роботи структурних підрозділів МДПІ на ІІ та ІІІ квартали 2012 року

 

Структурні підрозділи

Березень, червень

Структурними підрозділами Долинської МДПІ складено та затверджено плани роботи на ІІ та ІІІ квартали 2012 року

6.2.4.

Формування звітів про виконання планів роботи структурних підрозділів МДПІ за І квартал 2012 року

 

 

Структурні підрозділи

Квітень

Сформовано звіти про виконання планів роботи структурних підрозділів МДПІ

6.3.  організація проведення  нарад, заслуховувань,  міжвідомчих  нарад та робочих груп тощо

6.3.1.

Підготовка відповідних зведених аналітичних матеріалів керівництву МДПІ  до нарад Долинської райдержадміністрації, сесії районної ради та інших міжвідомчих нарад, робочих груп

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, структурні підрозділи

Перше півріччя

Щомісячно готувались аналітичні матеріали керівництву Долинської МДПІ до нарад та засідань

6.3.2.

Організаційне забезпечення проведення апаратних нарад керівного складу  МДПІ  з питань основної діяльності та підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

 

Перше півріччя

Проведено 8 апаратних нарад за наслідками яких складено  8 протокольних доручень, які доведені до виконавців  

6.3.3.

Підготовка зведених аналітичних матеріалів та організаційне забезпечення проведення апаратних нарад  за участю керівників структурних підрозділів , заслуховувань тощо з питань забезпечення надходження платежів до бюджету.

  Підготовка проектів відповідних розпорядчих документів Долинської МДПІ  та здійснення контролю за їх виконанням 

Сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи, структурні підрозділи

Перше півріччя

Підготовлено зведені аналітичні матеріали керівництву МДПІ до апаратних нарад, заслуховувань

6.3.4.

Підготовка та надання керівництву МДПІ аналітичної інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах МДПІ

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

 

Перше півріччя

За результами проведеного аналізу підготовлено 33 накази, згідно з якими оголошено догану 6 працівникам, застосовано заходи дисциплінарного впливу у вигляді затримки звання строком на 6 місяців – 1, депримійовано - 24, попереджено – 2 працівника

 

6.4. організація  контролю за виконанням Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України  та звернень і запитів народних депутатів України

6.4.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням актів законодавства, Указів Президента України, доручень Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади

 

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи, відділ адміністративно-господарського забезпечення, структурні підрозділи

 

Перше півріччя

Протягом січня-червня 2012 року здійснювався контроль за виконаням контрольних завдань, доручень, наказів із застосуванням АСЕДОРР, за несвоєчасне закриття контрольних карток  притягнуто до відпові-дальності – 10 працівників МДПІ

6.4.2.

Забезпечення контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень і запитів громадян та підготовкою відповідей на них

Головний державний податковий інспектор з питань  забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

 

 

 

Перше півріччя

У першому півріччі цього року звернення громадян не надходили

6.5. організація  контролю за виконанням розпорядчих документів та доручень керівництва  МДПІ , ДПС в області та ДПС України

 

6.5.1.

Здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням наказів, розпоряджень ДПС в області та МДПІ, окремих доручень, протокольних доручень, наданих на апаратних, виробничих та селекторних нарадах та засіданнях Колегії  ДПС в області  тощо

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

У першому півріччі 2012 року здійснювався контроль за виконанням 25 наказів ДПС в області,  8 розпоряджень та 9 протокольних доручень, що містять 79 контрольних завдань, які вчасно виконані та  зняті з контролю

6.5.2.

Проведення перевірок структурних підрозділів МДПІ з питань організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента, Кабінету Міністістрів, Верховної Ради України, запитами і зверненнями народних депутатів України, власними розпорядчими документами та вжиття заходів щодо усунення виявлених  недоліків у цій роботі

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

Протягом січня-червня цього року проведено 5 перевірок структурних підрозділів МДПІ з питань організації виконання завдань. По- стійно тримається на контролі виконання доведених завдань, підготовлено 24 проекти наказів по притягненню до відповідальності за порушення виконавської дисципліни

6.5.3.

Проведення аналізу стану виконавської дисципліни в МДПІ у розрізі структурних підрозділів  МДПІ щодо виконання актів законодавства, доручень керівництва ДПС в області  та підготовка аналітичної інформації керівництву МДПІ  з відповідними пропозиціями щодо поліпшення цієї роботи

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

Проводиться аналіз стану виконавської дисципліни в МДПІ в розрізі структурних підрозділів МДПІ.  У разі

 необхідності надавалась практична допомога структурним підрозділам МДПІ 

6.5.4.

Підготовка та надання керівництву МДПІ аналітичної інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах МДПІ

Головний державний податковий інспектор з питань організаційно-розпорядчої роботи

Перше півріччя

Підготовлено 8 довідок щодо стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах  МДПІ

 

Розділ 7. Координація роботи  структурних підрозділів  МДПІ щодо внесення пропозицій із удосконалення норм   законодавчих, інших нормативно-правових актів та відомчих розпорядчих документів

 

 

7.1.

Надання пропозицій до ДПС в області  щодо внесення змін та вдосконалення  проектів законодавчих та інших  нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів ДПС України

Структурні підрозділи

Перше півріччя

Протягом першого півріччя 2012 року до ДПС в області надсилались інформації щодо виявлених прогалин у чинних законодавчих,інших нормативно-правових актах та пропозиції для ініціювання внесення до них відповідних змін, листи МДПІ від 25.01.2012 №1120/8/20-0-23, від 27.02.2012 №2153/8/20-0-23, від 26.03.2012 №3080/8/20-0-23, від 24.03.2012 №3975/8/20-0-23, від 25.05.2012 №725/8/20-0-23, від 22.06.2012              №1466/8/20-0-23

 

Розділ 8. Організація правової роботи МДПІ

 

8.1.

Забезпечення участі у засіданні судів різних інстанцій щодо оскарження рішень  МДПІ

 

Юридичний відділ, структурні підрозділи

Перше півріччя

Забезпечено участь у засіданнях судів різних інстанцій по 84 справах на суму 51797,24тис.грн., з них на користь МДПІ прийнято 65 рішень на суму 18484,7 тис.грн. та на користь платників по 19 справам на суму 43312,54тис.грн. щодо оскарження рішень Долинської МДПІ

8.2.

Проведення інвентаризації актуальних та резонансних справ та справ про відшкодування ПДВ,  що розглядаються судами за участю представників МДПІ

Юридичний відділ, структурні підрозділи

Перше півріччя

Згідно з проведеною інвентаризацією на розгляді у судах перебувало 3 резонансних справи (по зменшенню від’ємного значення об’єкта оподаткування податку на прибуток) та 2 актуальні справи в т.ч. 1 справа по відшкодуванню ПДВ

8.3.

Проведення моніторингу стану організації роботи юридичного підрозділу

Юридичний відділ, структурні підрозділи

Перше півріччя

Протягом січня - червня цього року проводився моніторинг стану організації роботи юридичного відділу

 8.4.

Здійснення моніторингу інформації щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ, ознайомлення з узагальнюючими матеріалами з урахуванням судової практики розгляду справ Верховним та Вищим господарським судами України та доведення їх до відома працівників МДПІ

 

Юридичний відділ

Перше півріччя

На протязі півріччя опрацьовувались та вивчались матеріали щодо позитивного досвіду розгляду в судах актуальних та резонансних справ

8.5

Забезпечення супроводження справ про банкрутство боржників за процедурами судового провадження

 

Юридичний відділ

Перше півріччя

Протягом першого півріччя цього року забезпечувалось супроводження справ про банкрутство боржників, в тому числі по головному офісу–10 справ, по Бобри-нецькому відділенню – 1 справа, по Компаніївському відділенню – 1 справа , по Новгородківському відді-ленню – 4 справи.

 

Розділ 9. Організація роботи щодо запобігання, виявлення та припинення корупційних правопорушень в МДПІ

 

9.1.

Дотримання вимог Законів України від 7 квітня 2011 року №3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції" та від 7 квітня 2011 року №3207-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення"

Структурні підрозділи

 

Перше півріччя

При прийняті на роботу з працівниками Долинської МДПІ проведено залік по знанню вимог Законів України  від 7 квітня 2011 року №3206-VI "Про засади запобігання і протидії корупції" та від 7 квітня 2011 року №3207-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення"

9.2.

Проведення профілактичної роботи серед працівників структурних підрозділів МДПІ з метою запобігання корупційним правопорушенням

 

Структурні підрозділи

 

Перше півріччя

Проведено 6 інструктажів щодо загальних правил поведінки та дотримання обмежень згідно Закону України від 07 квітня  2011 року №3206-VІ з метою запобігання корупційних правопорушень

 

Розділ 10. Організація роз’яснювальної роботи та обслуговування платників податків

 

 

10.1. проведення роз’яснювальної роботи

 

10.1.1

Організація та проведення семінарів для платників податків із питань застосування податкового законодавства

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

У звітному періоді проведено 79 семінарів, в тому числі загальних-19, тематичних – 18 та 42 практикума (тренінга). Надано консультацій- 2479, в тому числі усних- 1206 та по телефону – 1273

10.1.2.

Організація та проведення публічного інформування платників податків через веб-сайт ДПС в області та ЗМІ з питань застосування податкового законодавства

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Направлено до ЗМІ 65 матеріалів, в тому числі головний офіс – 36, Бобри-нецьке відділення – 6, Компаніївське відділення – 6, Новгородківське відді-лення – 8, Устинівське – 9

10.1.3.

Проведення спільно з місцевими органами влади акції „Податки без таємниць” 

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Перше півріччя

Забезпечено участь у проведені акції “Податки без таємниць”

10.2. формування податкової культури населення та підвищення позитивного іміджу державної податкової служби України

 

10.2.1.

Координація роботи з формування податкової культури у школярів та студентів – майбутніх платників  податків

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Протягом січня-червня  цього року проведено 10 семінарів з майбутніми платниками податків. Забезпечено участь 6 школярів у акції “Податки очима дітей”

10.2.2.

Розповсюдження друкованої продукції для платників податків з питань податкового законодавства та формування високої податкової культури

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

Розповсюджено друкованої продукції з питань податкового законодавства всього по МДПІ  – 27, в тому числі пам’ятки – 12, листівки -15

10.3. забезпечення доступу до публічної інформації

 

10.3.1.

Аналіз, систематизація, складання звітів щодо задоволення запитів на публічну інформацію

   Головний державний податковий інспектор з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Щомісячно

Протягом першого півріччя 2012 року своєчасно складались звіти щодо задоволення запитів на публічну інформацію

10.3.2.

Оприлюднення інформації, розпорядником якої є МДПІ, в офіційних друкованих виданнях, на офіційному веб-сайті ДПС в області

Головний державний податковий інспектор з питань забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

Перше півріччя

Оприлюднювалась інфор-мація, розпорядником якої є МДПІ в газеті “Долинські новини” та на стендах  головного офісу та відділень МДПІ

 

10.4  забезпечення сприятливих умов по наданню адміністративних послуг

10.4.1.

Забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам господарювання згідно затверджених стандартів надання адміністративних послуг

   Відділ інформатизації та обліку платників податків, сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юриди-чних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгоро-дківське Устинівське відділення

 

Перше півріччя

У відповідності до наказу Долинської МДПІ від 27.02.2012 №184 “Про створення ЦОПП” в Долинській МДПІ в ІІ кварталі 2012 року створено ЦОПП в головному офісі та у відділеннях, які надають адміністративні послуги  згідно затверджених стандартів

10.4.2.

Забезпечення надання адміністративних послуг за принципом „єдиного вікна” та з використанням „електронної черги” (надання платниками податків запитів на адресу  Долинської МДПІ  засобами мережі Інтернет)

 

  Відділ інформатизації та обліку платників податків, сектор  прогнозування, аналізу, обліку та звітності, відділ оподаткування юридичних осіб, відділ оподаткування фізичних осіб, відділ податкового контролю, сектор погашення податкового боргу, Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

 

Перше півріччя

Адміністативні послуги надаються у відповідності  до вимог чинного законодавства та з використанням мережі Інтернет

 

Розділ 11. Організація роботи  МДПІ щодо взаємозв’язків із засобами масової інформації та громадськістю

 

11.1. взаємодія з громадською радою при МДПІ

11.1.1

Взаємодія з громадською радою при МДПІ при організації та проведенні її засідань

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Щоквартально

Громадська рада при МДПІ в січні-червні 2012 року не створювалась

11.2. організація розгляду звернень громадян  та проведення особистого прийому громадян

11.2.1.

Здійснення аналізу стану розгляду звернень громадян, надання відповідної аналітичної інформації керівництву МДПІ та забезпечення розміщення її на веб-сайті ДПС в області

 

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Перше півріччя

У першому півріччі 2012 року письмові звернення не надходили

11.2.2.

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами  МДПІ

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Згідно із затвердженим графіком прийому громадян

 Попередній запис на особистий прийом до керівного складу Долинської МДПІ здійснювався щоденно, але громадяни не зверталися

11.2.3.

Забезпечення доведення доручень, наданих керівництвом МДПІ під час особистих прийомів громадян, структурним підрозділам МДПІ  та здійснення контролю за їх виконанням

   Сектор забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян

 

Перше півріччя

В звітному періоді  письмові звернення громадян  по МДПІ відсутні

11.3. організація публічних заходів за участі керівництва МДПІ

 

11.3.1.

Проведення зустрічей з громадськістю, громадськими організаціями з актуальних питань оподаткування та діяльності Долинської МДПІ за участі керівництва Долинської МДПІ

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

В першому півріччі 2012 року проведено 91 захід з інститутами громадянського суспільства та громадсь-кістю, в тому числі головним офісом-14, Бобринецьким відділенням-24, Компанії-вським-9, Новгородківським – 29, Устинівським –15

11.3.2.

Проведення за участі керівництва МДПІ прес-конференцій (брифінгів),  телефонних „гарячих” ліній та інших публічних заходів із актуальних питань діяльності органів ДПС

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

У звітному періоді проведено 1 брифінг, опубліковано 38 публікацій, прозвучало 24 виступи на радіо, проведено 56 сеансів телефонного звязку “гаряча” лінія, проведено 34 засідання “круглого столу”

 

11.4. організація роботи із засобами масової інформації

 

11.4.1.

Інформування громадськості через засоби масової інформації та веб-сайт ДПС в області щодо завдань, напрямів і результатів діяльності органів ДПС, соціальної значимості добровільної та своєчасної сплати податків до бюджетів усіх рівнів

 

  Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

 У першому півріччі 2012 року підготовлено 47 публікацій з питань податкового законодавства, прозвучало 30 виступів на радіо, проведено 79 семінарів, проведено 27 заходів з майбутніми платниками податків, розповсюджено 32 друковані продукції, в тому числі пам’ятки –14 , листівки –18

11.4.2.

Організація роботи щодо проведення прес-конференцій  та брифінгів з актуальних питань діяльності органів ДПС

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Перше півріччя

У звітному періоді проведено один брифінг з актуальних питань діяльності органів ДПС

11.5. організація роботи щодо вивчення громадської думки

11.5.1.

Проведення опитування громадської думки для гармонізації взаємовідносин органів ДПС  та громадськості

   Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Перше півріччя

Проведено 26 опитувань громадської думки для гармонізації взаємовідносин органів ДПС та громадськості

 

Розділ 12. Організація роботи щодо формування податкової звітності

 

12.1.

Формування аналітичної та зведеної інформації щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість      

  Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Протягом січня-червня цього року формувалась аналітична та зведена інформація щодо надходжень платежів до бюджетів, результатів контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, сум надходжень та відшкодувань податку на додану вартість       

12.2.

Формування звіту „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щомісячно

Щомісячно формувався звіт „Про розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань (боргу)”

12.3.

Формування звітності за формою №1-ПП “Про суми податкових  пільг”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Щоквартально

Щоквартально проводилось формування звітності за формою №1-ПП “Про суми податкових  пільг”

12.4.

Формування та  узагальнення Зведеної  інформації  про можливі обсяги сум бюджетного відшкодування  ПДВ грошовими коштами  на розрахунковий рахунок  по суб’єктах підприємницької діяльності

 

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Перше півріччя

Бюджетне відшкодування відсутнє

12.5.

Формування  річного звіту „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій”

   Сектор прогнозування, аналізу, обліку та звітності

 

Перше півріччя

Річний звіт „Про результати контрольної роботи державних податкових адміністрацій” сформовано 10 січня 2012 року

 

Розділ 13. Організація роботи щодо підтримки в актуальному стані 

та функціонування автоматизованих інформаційних систем (АІС) та їх удосконалення

 

13.1.

Забезпечення підтримки інформаційних систем МДПІ в актуальному стані, зокрема серверного обладнання, інформаційних систем, комп’ютерного обладнання та автоматизованих робочих місць

   Відділ інформатизації та обліку платників податків , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

 

Перше півріччя

Забезпечується підтримка інформаційних систем в актуальному стані

13.2.

Супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформаційних систем

 

   Відділ інформатизації та обліку платників податків , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Забезпечено супроводження програмного забезпечення автоматизованих інформа-ційних систем

 

Розділ 14. Організація роботи щодо забезпечення захисту інформації в МДПІ

 

 

14.1.

Організація роботи щодо належного функціонування комплексної системи захисту інформації МДПІ

   Відділ інформатизації та обліку платників податків , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

 

Перше півріччя

Організовано роботу з дотриманням Методичних рекомендацій із захисту інформації на об’єктах інформаційної діяльності органів ДПС України.

14.2.

Забезпечення антивірусного захисту інформаційних ресурсів в автоматизованій системі МДПІ

   Відділ інформатизації та обліку платників податків , Бобринецьке, Компаніївське, Новгородківське Устинівське відділення 

Перше півріччя

Забезпечується антивірус-ний захист інформаційних ресурсів в головному офісі та у відділеннях

 

Розділ 15. Заходи з добору, розстановки персоналу та проходження державної служби

 

 

15.1.

Здійснення на конкурсній основі відповідно до Закону України „Про державну службу” комплектування структурних підрозділів МДПІ працівниками та спеціалістами відповідного фаху і кваліфікації, вивчення та аналіз документів кандидатів на вакантні посади, підготовка проектів наказів про призначення, переміщення та звільнення працівників МДПІ. Організація роботи конкурсної комісії і проведення конкурсу з добору спеціалістів на державну службу  та їх переміщення

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

 

Перше півріччя

Протягом першого півріччя 2012 року прийнято на конкурсній основі – 3 працівника, звільнено – 11 працівників, в тому числі скорочено в зв’язку з реорганізацією – 3 пра-цівника. Підготовлено  3 накази про призначення та  11 наказів про звільнення працівників

15.2.

Забезпечення виконання комплексу робіт щодо про присвоєння чергових і позачергових (дострокових) звань, спеціальних звань або рангів державного службовця

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

 

Протягом  року

Підготовлено 4 накази про присвоєння чергових звань працівникам Долинської МДПІ

15.3.

Здійснення контролю  за своєчасним поданням декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру державних службовців МДПІ, складання звітів до ДПС в області  з цього питання

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

 

Перше півріччя

В лютому подано 85 декларації про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру працівниками Долинської МДПІ, результати направлено до ДПС в області 30 березня 2012 року

15.4.

Підготовка пропозицій та формування кадрового резерву на посади керівних працівників МДПІ, які відносяться до номенклатури МДПІ

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи

 

Перше півріччя

Сформовано кадровий резерв з 10 чоловік на посади керівних працівників МДПІ

 

 

Розділ 16. Організація роботи щодо професійної підготовки фахівців та підвищення  кваліфікації  персоналу

 

 

16.1.

Забезпечення участі у семінарах–нарадах у ДПС в області

Структурні підрозділи

Перше півріччя

Протягом першого півріччя 2012 забезпечено участь працівників головного офісу та відділень МДПІ у семінарах-нарадах

16.2

Проведення економічного навчання працівників із питань підвищення їх професійного рівня, обговорення матеріалів перевірок, наказів ДПС України, вивчення нових інструктивних і методичних матеріалів

 

   Структурні підрозділи, сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

 

Протягом  року

Проведено 6 економічних навчань по вивченню  змін в податковому законодавстві, 4 навчання по обговоренню якості складання актів перевірок

 

                              Розділ  17. Організація фінансової діяльності МДПІ

 

 

17.1.

Забезпечення цільового використання бюджетних коштів МДПІ відповідно до затвердженого кошторису (тимчасового кошторису) витрат на поточний рік

 

   Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

 

Перше півріччя

Фактичні фінансові зобовязання по Долинській МДПІ відповідають відкритим асигнуванням на перше півріччя 2012 року. Виконання кошторису проводилось у першому півріччі 2012р. з суворим дотриманням наказу Долинської МДПІ від 21.02.2012 №168 “Щодо затвердження заходів по дотриманню фінансово-бюджетної дисципліни  Долинської МДПІ у 2012 р.”

17.2.

Складання звітності про виконання кошторису за 2011 рік

Сектор фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

 

І квартал

Своєчасно складено звіт про виконання кошторису за 2011 рік та направлено до ДПС в області   12 січня 2012 року №308/8/0500

 

 

Розділ  18. Забезпечення  адміністративно-господарської діяльності та матеріально – технічного розвитку МДПІ

 

 

18.1.

Здійснення заходів щодо розвитку матеріально-технічної бази МДПІ, поліпшення умов праці їх працівників , забезпечення приміщеннями, канцелярським приладдям, папером, оргтехнікою

 

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

У межах кошторисних призначень здійснювались заходи щодо розвитку матеріально-технічної бази МДПІ та відділень

18.2.

Забезпечення надання до ДПС в області  оновленої інформації (відомості про юридичних осіб, нерухоме майно, форми фінансової, статистичної звітності і фінансових планів суб’єктів господарювання) для внесення змін до Реєстру об’єктів державної власності

 

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Забезпечується надання оновленої інформації для внесення змін до Реєстру об’єктів державної власності

 

18.3.

Забезпечення раціонального використання і експлуатації автомобільного транспорту МДПІ

 

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Протягом першого півріччя цього року забезпечувалось раціональне використання і експлуатація автомобільного транспорту МДПІ

18.4.

Реалізація заходів з питань охорони та пожежної безпеки приміщень МДПІ

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Забезпечено реалізацію заходів з питань охорони та пожежної  безпеки приміщень 

18.5.

Здійснення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України від 1 червня 2010 року №2289-VI „Про здійснення державних закупівель.”

Забезпечення надання Звіту про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг до ДПС  в області

 

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Щоквартально

Підготовлено  звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт та послу за 2011 рік ( листи від 03.01.12 №97/8/01-08) та за І квартал 2012 року (лист від 30.03.12 №3270/8/01-08)

18.6

Організація роботи щодо забезпечення ведення обліку працівників МДПІ, які потребують поліпшення житлових умов

   Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Перше півріччя

Забезпечено ведення обліку працівників МДПІ, які потребують поліпшення житлових умов

             

 

 

 

 

 

 

Начальник Долинської МДПІ

Кіровоградської області ДПС                                                                                                                                    О.М.Сосонський